Τα γουρούνια είναι πιθανόν το πιο αδικημένο ζώο, καθώς είναι ένα από τα πιο έξυπνα πλάσματα στον πλανήτη. Σύμφωνα με μελέτη αμερικανών νευροεπιστημόνων, τα γουρούνια συγκεντρώνουν μεγαλύτερο δείκτη νοημοσύνης από τους σκύλους, ενώ είναι σε θέση να λύνουν προβλήματα και γρίφους όπως οι χιμπαντζήδες. Προηγούμενες μελέτες έχουν επίσης δείξει ότι τα γουρούνια έχουν αυξημένη ενσυναίσθηση – ικανότητα δηλαδή, να ταυτίζονται συναισθηματικά με τους γύρω τους. Τα γουρούνια είναι, επίσης, φιλήσυχα πλάσματα και δείχνουν επιθετικότητα πολύ σπάνια και μόνο όταν νιώθουν ότι απειλούνται. Μύθος είναι, επίσης, ότι στα γουρούνια αρέσει η βρωμιά. Αν τους δοθεί αρκετός χώρος, κρατούν καθαρούς τους χώρους όπου διαμένουν, κοιμούνται, τρώνε και πίνουν νερό και φροντίζουν να κάνουν την ανάγκη τους σε κατάλληλο σημείο.  Γιατί, λοιπόν, λέμε τους μπάτσους γουρούνια; Τι κοινό χαρακτηριστικό έχουν με αυτά;

Είναι σίγουρο πως μια ιδανική κοινωνία δε θα είχε ανάγκη ούτε από αστυνομικούς ούτε από δικαστές. Δυστυχώς, βρισκόμαστε ακόμη πολύ μακριά από το να μη χρειάζονται οι αστυνομικοί. Αστυνομικοί, όμως, όχι μπάτσοι. Γιατί άλλο αστυνομικός, άλλο μπάτσος. Όταν ο αστυνομικός από προστάτης του πολίτη έναντι του κοινού ποινικού εγκλήματος μετατρέπεται σε προστάτη της εξουσίας από τον "εχθρό" λαό, έχει πλέον γίνει μπάτσος. Όταν χτυπάει χωρίς ντροπή νέα παιδιά, κοπέλες και ηλικιωμένους είναι μπάτσος. Και μια υγιής κοινωνία, μπάτσους δε χρειάζεται

 

 

- Τι σας ενοχλεί στους πρόσφυγες; Γιατί δεν τους θέλετε στο χωριό σας;

- Η συμπεριφορά τους, τα εγκλήματα που κάνουν, οι βιασμοί, οι κλεψιές ...

- Ποια εγκλήματα κυρία μου;

- Αυτά που δείχνετε στα δελτία ειδήσεων.

 

Όλη η αλήθεια συμπυκνωμένη σε ένα διάλογο μερικών δευτερολέπτων. Όλοι ξέρουμε πως σε κάθε λαό υπάρχουν οι άνθρωποι που δεν είναι και τόσο άνθρωποι. Όταν όμως η χώρα είναι σοβαρή και οργανωμένη, έχει θεσμούς που θα φροντίσουν ώστε να εκτονωθούν οι πιέσεις που θα μπορούσαν να δημιουργήσουν έναν αφιονισμένο όχλο. Στη χώρα μας, οι θεσμοί όχι μόνο δεν φροντίζουν να σβήσουν τη φωτιά που εκδηλώνεται, αλλά αντίθετα την υποδαυλίζουν. Τόσο η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας όσο και τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης αλλά ακόμη και η Εκκλησία φέρουν πολύ μεγάλες ευθύνες για τα νοσηρά φαινόμενα βίας και απανθρωπιάς που εκδηλώνονται στη χώρα μας.

Η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας επένδυσε προεκλογικά στη ρητορική μίσους και πήρε υπό τη σκέπη της ακροδεξιές και ρατσιστικές φωνές. Κάποιοι μέσα από την κυβέρνηση, αντιλαμβανόμενοι την πιθανότητα επικίνδυνων και ανεξέλεγκτων καταστάσεων, προσπαθούν τώρα να αντιδράσουν, χωρίς όμως να αντιλαμβάνονται πως το πάνω χέρι στο κυβερνητικό κόμμα το έχουν πλέον οι Γεωργιάδηδες, οι Βορίδηδες, οι Πλεύρηδες, οι Σαμαράδες αλλά και όλος ο μαύρος συρφετός που ανδρώθηκε στα χρόνια του «Μακεδονικού» αγώνα

 

Ο προσφυγομάχος δεν είναι κάποιο εξωτικό ον. Είναι ο άνθρωπος της διπλανής πόρτας, είναι ο γείτονας, ο συνάδελφος, ο συγγενής για τον οποίο ντρεπόμαστε. Τρία συστατικά σε επαρκή δόση είναι αρκετά για να φτιάξουν έναν υπερήφανο προσφυγομάχο: αμάθεια, ανοησία και σκατοψυχία. Ο προσφυγομάχος μεγάλωσε με την πεποίθηση πως είναι απόγονος αρχαίων Ελλήνων και πιστεύει πως η εθνική του ανεξαρτησία βρίσκεται σε διαρκή κίνδυνο. Του αρέσουν οι παρελάσεις και τα στρατιωτικά εμβατήρια και δηλώνει πως θα υπερασπιστεί μέχρι θανάτου τη χώρα του, όμως δεν δείχνει να πολυσκοτίζεται που αυτή η χώρα έχει μετατραπεί σε ένα ξέφραγο αμπέλι πάσης φύσεως και εθνικότητας μεγαλοεπιχειρηματικών συμφερόντων. Πιστεύει ακράδαντα πως ό,τι συμβαίνει στη χώρα του είναι αποτέλεσμα μηχανορραφιών και μιας παγκόσμιας συνωμοσίας στην οποία πρωτοστατούν οι Εβραίοι, ο Τζωρτζ Σόρος και οι Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις. Μισεί κάθε γείτονα με τον οποίο συνορεύει: Τούρκο, Αλβανό, Βούλγαρο, Σκοπιανό. Τους χρησιμοποιεί για να κάνει τη δουλειά του, αλλά είναι καλοί μόνο για όσο διάστημα είναι σκυφτοί. Στην πραγματικότητα, ο προσφυγομάχος μισεί όλο τον κόσμο, ακόμη και τον ίδιο του τον ελλειμματικό εαυτό και εκεί ακριβώς βρίσκεται και η αιτία της προβληματικής συμπεριφοράς του

Ο προσφυγομάχος βρίσκεται δίπλα μας και ξεχωρίζει αμέσως. Είναι εκείνος που θα σου μιλήσει για «λαθροεισβολείς», εκείνος που θα σου πει να πάρεις τους πρόσφυγες σπίτι σου αν τους νοιάζεσαι πραγματικά, εκείνος που "ξέρει" πως οι μόνοι πρόσφυγες είναι οι Σύριοι λες και γνωρίζει μέσα στην τεράστια άγνοιά του κατά πού πέφτει η Συρία, εκείνος που θα σου πει να νοιαστείς πρώτα για τους Έλληνες που πεινάνε λες και νοιάστηκε ποτέ αυτός για κανέναν, εκείνος που "ξέρει" με βεβαιότητα πως οι πρόσφυγες παίρνουν επιδόματα από το ελληνικό κράτος, εκείνος που θα κατηγορήσει τις Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις χωρίς να ξέρει γιατί, εκείνος που στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βρίζει με τον πιο χυδαίο τρόπο και απειλεί τις κοπέλες που έκαναν τη δική τους "παρέλαση" στη Νέα Φιλαδέλφεια. 

 

 «Δεν θα επιστρέψουμε στην κανονικότητα, γιατί η κανονικότητα ήταν το πρόβλημα» - Χιλή, Νοέμβριος 2019

 

Η Ελλάδα επιστρέφει στην κανονικότητα. Το διαλαλεί ο Κυριάκος Μητσοτάκης, το ντελαλίζει ο Άδωνις Γεωργιάδης στα βουνά κι ο Χρήστος Σταϊκούρας στους κάμπους, το τεκμηριώνει με αδιάσειστα στοιχεία το liberal.gr και το επιβεβαιώνουν τα γεγονότα. Ο Μαρινάκης αγοράζει ό,τι θέλει, ο Σαββίδης σκουπίζει τη Βόρεια Ελλάδα, ο Λάτσης φτιάχνει καζίνο στο Ελληνικό επενδύοντας στον πολιτισμό και οι ευεργέτες «επενδυτές» - εγχώριοι και ξένοι - παίρνουν σειρά ο ένας μετά τον άλλον για να μας σώσουν. Επιστροφή στην κανονικότητα, λοιπόν, για να μην τυχόν μπαίνουν περίεργες σκέψεις στο μυαλό των ανθρώπων πως μπορούν να απειλήσουν την καθεστηκυία τάξη πραγμάτων και να φτιάξουν μια καλύτερη και πιο δίκαιη κοινωνία. Επιστροφή στην κανονικότητα, λοιπόν, που λέει πως ο πλούσιος πρέπει να γίνει πλουσιότερος και ο φτωχός φτωχότερος γιατί τότε μόνο ο πλούσιος θα απολαύσει την ισχύ του σε όλη της την έκταση

Οι Χιλιανοί, σε αντίθεση με τους Έλληνες, τέτοια κανονικότητα την βαρέθηκαν και τη σιχάθηκαν. «Δεν θα επιστρέψουμε στην κανονικότητα, γιατί η κανονικότητα ήταν το πρόβλημα» φωνάζουν και διαδηλώνουν πως δεν μπορούν πλέον να ανεχτούν πως κάνουν κουμάντο μια χούφτα πλούσιων ολιγαρχών.

 

Ο παπά -Γρηγόρης άπλωσε το χέρι, έδειξε το Μανολιό. - Ετούτος φταίει! είπε, ετούτος βάνει φωτιά στο χωριό, ετούτος γεμίζει φούμαρα τα μυαλά των ανθρώπων!

- Τι ' ταν, μασκαρά, τα λόγια που 'ξεστόμισες στο πανηγύρι;

-Τα λόγια του Χριστού, αποκρίθηκε ο Μανολιός "να ελεείτε τους φτωχούς, ο που 'χει δυο πουκάμισα να δίνει το ένα, όλοι είμαστε αδέρφια" τίποτα άλλο.

 Ανέβηκε η χολή στα μάτια του παπά-Γρηγορη στράφηκε στο γερο-άρχοντα.

 - Ο άνθρωπος τούτος είναι επικίνδυνος, είπε, ανάγκη πάσα να τον διώξουμε από το χωριό μη μας μολέψει!...

Ο Μανολιός ξεκόρμησε από τον τοίχο, έβαλε την παλάμη στο στήθος .

 - ‘Εχετε γεια, άρχοντες και δεσποτάδες μου, είπε, φεύγω.

 - Στην κατάρα του Θεού! είπε ο γέροντας σηκώνοντας ψηλά το χέρι.

 -Στην κατάρα των προεστών και των παπάδων, είπε ο Μανολιός «εσείς οι παπάδες σταυρώσατε το Χριστό, αν κατέβαινε πάλι στη γης, εσείς θα τον ξανασταυρώνατε''

Από το «Χριστός ξανασταυρώνεται» του Νίκου Καζαντζάκη

 

Ζούμε μέρες περίεργες. Μέρες που σπέρνουν μίσος και θα θερίσουν θύελλες. Άνθρωποι κυνηγημένοι από τους πολέμους και το μίσος, προσπαθούν να γλιτώσουν με όποιο μέσο μπορούν. Στην προσπάθειά τους αυτή πολλοί πεθαίνουν με φρικτό τρόπο. Μανάδες πνίγονται με τα παιδιά στην αγκαλιά τους και η ελληνική κοινωνία χύνει κροκοδείλια δάκρυα ρίχνοντας τις ευθύνες σε οποιονδήποτε άλλον εκτός από τον εαυτό της. Όσοι από τους κυνηγημένους κατορθώσουν να περάσουν στη χώρα μας ζωντανοί, έχουν να αντιμετωπίσουν ένα άλλο μίσος, το μίσος των εγχώριων "νοικοκυραίων" που μπορεί να νομίζουν κιόλας πως είναι Χριστιανοί. Και γιατί να μην το νομίζουν άλλωστε αν οι παπάδες τους είναι σαν κι αυτόν τον παπά στο δημοτικό συμβούλιο Σκύδρας, που σαν ένας άλλος παπα-Γρηγόρης από το «Χριστός ξανασταυρώνεται» του Καζαντζάκη καλεί τους ντόπιους να αντισταθούν στην εισβολή των «λαθραίων».

 

Η ζωή είναι πολύ άδικη για μερικούς. Αν είσαι ΜΑΤατζής, είτε δείρεις είτε σε δείρουν, είσαι ξεφτίλας. Πόσο μάλλον αν σε δείρουν. Πόσο μάλλον ακόμη, αν σε δέρνουν ενώ προσπαθείς να προστατεύσεις το άγαλμα του εγκληματία πολέμου, Χάρυ Τρούμαν, αυτού που αποφάσισε τη θανάτωση με ατομικές βόμβες ολόκληρου του άμαχου πληθυσμού της Χιροσίμα και του Ναγκασάκι. Σίγουρα θα πεταχτούν πολλοί και θα πουν πως τη δουλειά τους κάνουν και πως διαταγές εκτελούν. Κι εμείς θα συμφωνήσουμε. Τη δουλειά τους κάνουν. Ξεφτίλες

 

 

Σύμφωνα με την Παλαιά Διαθήκη, ο Θεός κάλεσε στο όρος Σινά το Μωυσή και του παρέδωσε χαραγμένες σε πέτρινη πλάκα τις Δέκα Εντολές για να πορεύεται σύμφωνα με αυτές ο λαός Του. Σύμφωνα με τον Κυριάκο Βελόπουλο, ο Χριστός παρέδωσε σε αυτόν τις δικές Του συμπληρωματικές Εντολές μέσω των επιστολών που έχει στα χέρια του ο βουλευτής του ελληνικού κοινοβουλίου και τις πουλάει έναντι συμβολικού τιμήματος μαζί με αλοιφή για τη φαλάκρα. Μία από αυτές τις Εντολές, που μπορούμε πλέον επίσημα να την αποκαλούμε Ενδεκάτη Εντολή, είναι να πυροβολείται όποιος μπαίνει παράνομα στη χώρα μας και δεν απαντά στο «Αλτ, τις ει» . «Ουκ αφήσεις λαθρομετανάστην εισέλθειν εις την χώραν αυτήν, αλλά πυροβόλησε αυτόν ως σφαχτόν» είπεν ο Ιησούς στο Βελόπουλο. Ο καλός Χριστούλης αναγκάστηκε να προβεί σε αυτή την Εντολή γιατί δεν άντεχε να βλέπει άλλο τον Βελόπουλο, τον Πλεύρη, το Μιχαλολιάκο, το Βορίδη, το Σαμαρά, το Χρυσοχοΐδη, τον Κασιδιάρη και τους άλλους ακροδεξιούς φιλάνθρωπους και ευσεβείς συνέλληνες να υποφέρουν αναγκαζόμενοι να βλέπουν τη δυστυχία και τη φτώχεια των άλλων και να χύνουν την πολύτιμη μαύρη χολή τους στο διδίκτυο. Ζήτησε μόνο ο καλός Χριστούλης, να τους πυροβολούν με αληθινή και αμόλυντη χριστιανική αγάπη. Ζήτησε ακόμη, όσοι από τους λαθραίους έχουνε λεφτά, να μην τους σκοτώνουν, αλλά να τους χορηγούν χρυσή βίζα και να αγοράζουν τα σπίτια στα Εξάρχεια που αδειάζουν τώρα από τους αναρχοκομμουνιστές και άθεους καταληψίες.