Είναι πιά ευρέως γνωστό ότι το πολύ κρέας δεν κάνει καλό στον άνθρωπο.

Υπάρχει μία χρόνια διαμάχη μεταξύ κρεωφάγων και χορτοφάγων, για το ποια είναι η ιδανική διατροφή για τον άνθρωπο. Προσωπικά έχω καταλήξει στο ότι είναι πολύ χρήσιμο να κοιτάμε το διαιτολόγιο των πλησιεστέρων συγγενών μας, των πιθήκων. Ναι, οι πίθηκοι είναι παμφάγοι, αλλά με μία έμφαση στη φυτική διατροφή. Από ζωική διατροφή θα έλεγα ότι προτιμούν τα έντομα – που, παρεπιπτόντως, μόνο οι δυτικοί άνθρωποι έχουμε αφαιρέσει από το μενού μας.

Το έχουμε παρακάνει με το κρέας, πρέπει να το παραδεχτούμε!

Γενικά, το έχουμε παρακάνει με τα ζωικής προέλευσης προϊόντα: Κρέας (μέσα και τα ψάρια φυσικά), γαλακτοκομικά, αυγά.

 

 ΓΤΟ

 

Οι υπέρμαχοι των μεταλλαγμένων (ΓΤΟ ή GMO) ισχυρίζονται, αναμασώντας τα επιχειρήματα της Monsanto, κ.α., ότι θα σώσουν την ανθρωπότητα από την πείνα, διότι με δεδομένους τους ρυθμούς αύξησης του παγκόσμιου πληθυσμού, η γη δεν θα είναι αρκετή για να μας θρέψει και θα είμαστε καταδικασμένοι σε λιμό ή σε έξοδο προς άλλους πλανήτες. Ας το εξετάσουμε εν τάχει:

Η διατροφή σας είναι καλύτερη όσο κοντύτερα βρίσκεται στην αρχική φυσική μορφή των τροφών. Η κονσερβοποίηση & η υπερβολική επεξεργασία θυσιάζει τα περισσότερα θρεπτικά συστατικά της τροφής στο βωμό της υγιεινής ή της πρακτικότητας.

Μετά από την επιστημονική πρόοδο που επιτεύχθηκε τους προηγούμενους αιώνες και τις άπειρες εφαρμογές στους τομείς της ιατρικής και της διατροφής (απολύμανση, ξερίζωμα λοιμωδών νοσημάτων και επιδημιών, κλπ.), τελικά… χάσαμε το μέτρο. Δεν είναι η τυχαία η παγκόσμια τρομακτική έξαρση των αυτοάνοσων νοσημάτων τα τελευταία 30 χρόνια. Η χημική διατροφή κάνει τα κύτταρά μας αγνώριστα με αποτέλεσμα να δέχονται επίθεση από το ανοσοποιητικό σύστημα το οποίο δεν τα αναγνωρίζει ως κομμάτια του σώματος. Η παιδική παχυσαρκία και ο διαβήτης κάνουν θραύση. Και όλα αυτά σε μια χώρα σαν την Ελλάδα, όπου η λεγόμενη «μεσογειακή διατροφή» ήταν ο κανόνας.


Οι σύγχρονοι ρυθμοί ζωής κάνουν τους ανθρώπους νευρωτικούς και αγχωτικούς. Ο έρωτας από τη φύση του θέλει ελεύθερο χρόνο και καλή διάθεση.

Ο πολιτισμός μας σκοτώνει τον έρωτα.

Τον μετατρέπει σε τηλεοπτικό ή κινηματογραφικό καταναλώσιμο προϊόν, τον ευτελίζει σε πορνογραφία, τον στριμώχνει σε ένα μίζερο σαββατοκύριακο μαζί με τα ψώνια της εβδομάδας, το πλυντήριο, τις επισκέψεις στους γονείς (ξέρετε εσείς…), κλπ.

Ο λαμπρός θεός του έρωτα καταφεύγει σε φτηνά τεχνάσματα για να μας τραβήξει την προσοχή, αλλά του κάκου… Οι σχέσεις αγκομαχούν συμπιεζόμενες στις μυλόπετρες του εργασιακού ολοένα επεκτεινόμενου ωραρίου.

 

Και αφού διανύουμε περίοδο γιορτών, όπου τα κουτάλια, πηρούνια, μαχαίρια πετάνε σπίθες (είναι καθ' οδόν και η ανάπτυξη για να μην ξεχνιόμαστε) να υπενθυμίσω ότι η υλοποίηση της κλασσικής ευχής "Χρόνια Πολλά" απαιτεί και λίγη εγκράτεια. Θα μου πείτε "Τώρα είν' ανάγκη να ζοριστούμε ρε φίλε; Άσε να ξεδώσουμε λιγάκι, χρονιάρες μέρες, κλπ." Κατανοητό. Απλά καλό είναι να γνωρίζουμε την νέα διατροφική πυραμίδα του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ που εξασφαλίζει υγεία και μακροζωία. Έτσι ώστε σύντομα, άφτερ Κρίστμας, να επανέλθουμε -ή να κάνουμε ένα νέο ξεκίνημα το νέο χρόνο, γιατί όχι;- σε ένα φυσικότερο τρόπο ζωής και διατροφής!

 

 

     Ο Χ Ι  Σ Τ Α   3   Λ Ε Υ Κ Α  !!!

ΛΕΥΚΟ ΑΛΕΥΡΙ: Η ανάγκη για ασφαλή αποθήκευση του σταριού σε τεράστιες αποθήκες για τις ανάγκες του πληθυσμού των πόλεων οδήγησε στη δημιουργία του λευκού αλευριού. Αφού αφαιρεθεί από το σπόρο το φύτρο και το κέλυφος, όπου βρίσκονται σχεδόν όλες οι θρεπτικές ουσίες, ό,τι απομένει, δηλ. η ψύχα, ψεκάζεται με χλώριο κλπ. συντηρητικά, ώστε να μην είναι ελκυστική για ποντίκια, έντομα και μύκητες. Ετσι όμως καταντάει μία τροφή νεκρή, που δυστυχώς είναι κρυμμένη σε πάμπολλες συσκευασμένες τροφές (γλυκίσματα, σνακς, κ.α.)

Οι πιο πρόσφατες επιστημονικές έρευνες καταλήγουν ότι το είδος μας μάλλον δεν είναι νυκτόβιο. Η μαζική εφαρμογή του ηλεκτροφωτισμού στη διάρκεια της νύχτας άλλαξε ριζικά τον τρόπο ζωής μας, έφερε στο προσκήνιο τη γοητεία της νυχτερινής ζωής αλλά και τα …παρατράγουδα.

Στη διάρκεια της νύχτας το σώμα μας είναι κατασκευασμένο να παράγει τη διάσημη ορμόνη «μελατονίνη», τη λεγόμενη ορμόνη της νεότητας, με μία διαφορά: Πρέπει κανείς να βρίσκεται σε βαθύ ύπνο μεταξύ 1 με 4 μετά τα μεσάνυχτα (στο περίπου) Ετσι το σώμα κάνει τις απαραίτητες επισκευές από βλάβες που έγιναν στη διάρκεια της μέρας.

Μία τεράστια βιομηχανία προϊόντων & υπηρεσιών, από ξενυχτάδικα μέχρι ινστιτούτα μπότοξ, έχει στηθεί για να εξυπηρετήσει την κάκιστη συνήθεια του ανθρώπινου είδους να κάνει τη νύχτα μέρα.

Ο νυχτερινός ύπνος όμως, είναι αναντικατάστατος!