20210402STE

 

Η Επιτροπή Αλληλεγγύης καλεί όλους και όλες να στηρίξουμε τη συγκέντρωση στις 2 Απρίλη στις 9:00 έξω από το Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ), όπου εκδικάζεται η προσφυγή των 45 διωκόμενων της Θεσσαλονίκης κατά της απαγόρευσης των συγκεντρώσεων και των διώξεων και των προστίμων, που ασκήθηκαν για τη συμμετοχή σε αυτές.

Παρακάτω η σχετική ανακοίνωση. 


ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 2 ΑΠΡΙΛΗ στις 9 πμ έξω από το ΣτΕ (Πανεπιστημίου)

Χιλιάδες εργαζόμενοι και νέοι διαδήλωσαν το προηγούμενο διάστημα στους δρόμους της Αθήνας και άλλων πόλεων της χώρας, ενάντια σε μια πολιτική που κατεδαφίζει δικαιώματα, απειλεί ζωές, και τρομοκρατεί τον λαό. 

Διαδήλωσαν και εξακολουθούν να διαδηλώνουν, ενάντια στο νόμο Κεραμέως-Χρυσοχοϊδη για την Παιδεία, για  την πανεπιστημιακή αστυνομία και για τους σκληρούς ταξικούς φραγμούς.

Διαδήλωσαν για να μην υπάρξει νεκρός απεργός πείνας και για την ικανοποίηση του δίκαιου αιτήματος του Δ.Κ.

Διαδήλωσαν στους δρόμους της Νέας Σμύρνης, σε  πολλές πόλεις της χώρας και γειτονιές της Αθήνας ενάντια στην αστυνομοκρατία αλλά και για το δικαίωμα στην εργασία, στις σπουδές, στην υγεία.

Στο μέτωπο της πανδημίας,  η κυβέρνηση και το σύστημα έχει αφήσει το λαό μας στο έλεος της. Εδώ κι ένα χρόνο, εξαθλιώνει συνεχώς το σύστημα Περίθαλψης, έχει σαν αποτέλεσμα χιλιάδες κρούσματα και νέους νεκρούς καθημερινά!!

 

Banner1resixed

 

Η Αντιφασιστική-Αντιεθνικιστική Πρωτοβουλία στην Ανατολική Αττική ανάρτησε  αντισεξιστικό πανό στο Πικέρμι, στη  Λ. Μαραθώνος , στην ευρύτερη περιοχή που ζει και δραστηριοποιείται, κοινωνικά και εππαγγελματικά, ο καταγγελθείς βιαστής της Σ. Μπεκατώρου.

Δημοσιεύουμε χθεσινοβραδινές φωτογραφίες (29/1/2021) του πανό, που αναρτήθηκε σε άγνωστο χρόνο

    Banner2cropped      Banner3cropped

 

nekroi polytexneio1973

 

Σήμερα είναι η μέρα μνήμης για τους 24 νεκρούς της εξέγερσης του Πολυτεχνείου και για τους εκατοντάδες τραυματίες εκείνης της ζοφερής νύχτας. Αλλά και για όλους αυτούς που φυλακίστηκαν, βασανίστηκαν και εξορίστηκαν κατά της διάρκεια της επτάχρονης χούντας Και όμως κάποιοι επιμένουν να το αρνούνται. Σαν τους αρνητές του ναζιστικού Ολοκαυτώματος, από την ίδια ζύμη ζυμωμένοι. «Δεν υπήρξε ούτε ένας νεκρός στο Πολυτεχνείο» ξέρει να λέει κάθε χουντόφιλος φασίστας. Αυτό διατυμπανίζει, με το ίδιο ύφος που διαλαλούσε κάθε βράδυ την πραμάτειά του επί χρόνια στην τηλεόρασή μας, ο σαλτιμπάγκος έμπορος των αρχαίων Ελλήνων και των θαυματουργών νανογιλέκων. Αυτός που με τη θέληση του σοφού λαού - ας μην το ξεχνάμε αυτό, δεν υπάρχει μόνος του, εκπροσωπεί μια ολόκληρη κοινωνική ομάδα - εξελέγη βουλευτής και τοποθετήθηκε μάλιστα από το βασιλιά Καρνάβαλο στη θέση του υπουργού Ανάπτυξης, έτσι για να μη μένει καμία απορία σε κανέναν για τα χάλια αυτής της έρημης χώρας.

«Δεν υπήρξε ούτε ένας νεκρός στο Πολυτεχνείο» επιμένει και προκαλεί με το εμετικά θρασύ του ύφος. Και προχωρώντας το συλλογισμό του, εξηγεί πως δεν υπήρξε νεκρός ΜΕΣΑ στο χώρο του Πολυτεχνείου. Οι 24 νεκροί από την Ομόνοια μέχρι τα Πατήσια από αστυνομικά και στρατιωτικά πυρά καθώς και οι εκατοντάδες τραυματίες δεν έχουν γι’ αυτόν καμία σημασία

Νομίζει το θλιβερό ανθρωπάκι πως με τη σοφιστεία αυτή, θα καταφέρει να θολώσει τα νερά και να σβήσει τις αμαρτίες των ιδεολογικών του συγγενών. Αν δηλαδή κάποιος σκοτώθηκε έξω από την πύλη του Πολυτεχνείου εκείνη την ημέρα ή δύο στενά παραπέρα, δεν θεωρείται κατ’ αυτόν νεκρός του Πολυτεχνείου. Σα να λέμε, για παράδειγμα, πως δεν έγινε ποτέ η ναυμαχία της Ναυπάκτου επειδή διεξήχθη είκοσι ναυτικά μίλια μακριά από αυτήν.

Εν πάσει περιπτώσει. Ας αφήσουμε τον Άδωνι και τους ομοίους του να θλίβονται σήμερα που δεν είχαν την τύχη να ζήσουν σε εκείνη την εποχή και να υπηρετήσουν την «Εθνοσωτήρια Επανάσταση» και ας πάμε στα γεγονότα εκείνων των ημερών.  

 

 emfili via

 

Η  Πρωτοβουλία γυναικών από το Πικέρμι και τη Ραφήνα ενάντια στην έμφυλη βία και στη σιωπή, με αφορμή τα σχετικά με την τραγωδία που αποκάλυψε η Σοφία Μπεκατώρου, εξέδωσε το ακόλουθο κείμενο - ανακοίνωση

 

Οι βιαστές δεν είναι ράτσα ειδική. Είναι άντρες καθημερινοί.

Ο καταγγελόμενος για τον βιασμό της Σοφίας Μπεκατώρου δεν είναι απλά άνθρωπος της διπλανής πόρτας για εμάς που ζούμε στο Πικέρμι και στη Ραφήνα. Κατέχει πολλαπλά πόστα στο σάπιο και εκμεταλλευτικό σύστημα που ορίζει τις ζωές μας. Είναι πρόεδρος του Nαυτικού Oμίλου Ραφήνας "Αλκυών", αντιπρόεδρος της Τ.Ο. της Νεας Δημοκρατίας (αναφέρεται ως "σκληρός δεξιός"), επιχειρηματίας-εισοδηματίας στο Πικέρμι, πέρα από αντιπρόεδρος στην Ελληνική Ιστιοπλοϊκή Ομοσπονδία και μέλος της Ολυμπιακής Επιτροπής. Το να εκμεταλλεύονται κάποιοι θέσεις εξουσίας για την σεξουαλική παρενόχληση/κακοποίηση νέων ή ευρισκόμενων σε ανάγκη ανθρώπων είναι μιά ιστορία που επαναλαμβάνεται. Από τους εργασιακούς χώρους, τον αθλητισμό, τη διοίκηση, τα δημαρχεία, τις επισκοπές, την εκπαίδευση έως και την οικογένεια...

 

OIP2

Μία αρκετά εκτενή απάντηση, για την παρέμβαση της στην ΑΣΟΕΕ, εξέδωσε η Πρωτοβουλία Μαχητικής Αλληλεγγύης, στον ανεξάρτητο χώρο του athens.indymedia.org

Την αναδημοσιεύουμε, ως οφείλουμε και για την τήρηση της δεοντολογίας, αφού ασχοληθήκαμε εκτενώς, τόσο με το γεγονός της ίδιας της παρέμβασης και  του τρόπου που αυτή εγινε, αλλά και επειδή πλήθος συστημικών -και όχι αθώωων τελικά- μέσων, ασχολήθκαν μαζί της, παραλείποντας όμως, να αναφέρουν την "άλλη πλευρά".  Δεν είναι ασυνήθιστο  αυτό, στον κόσμο των εξωνημένων -σε τεράστιο ποσοστό- ελληνικών μέσων εν(ξ)ημέρωσης.

Τα σχόλια στους αναγνώστες λοιπόν. Ελπίζουμε μόνο, να την διαβάσετε (για αρχή) και να προσπαθήσετε ειλικρινά, να καταλάβετε τους λόγους που γέννησαν την ιδέα της συγκεκριμένης παρέμβασης. Σίγουρα θα δείτε πως το "αθώο θύμα" της φωτογραφίας που κυκλοφόρησε, ούτε τόσο αθώο είναι, ούτε τόσο θύμα. 


MΙΑ ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΑΣΟΕΕ

Λίγες μόνο μέρες μετά την παρέμβαση μας και αναγκαζόμαστε να επανέλθουμε δημόσια μιας από εκείνη τη μέρα έχουν ακουστεί πράγματα που θα έκαναν και την ίδια την ντροπή να ντρέπέται. Στη φιλοσοφία και την πολιτική παιδεία μας δεν αντιστοιχεί να μην στεκόμαστε με συνέπεια στα πεπραγμένα μας για αυτό και σκοπεύουμε να μην αφήσουμε τίποτα να πέσει κάτω και τίποτα να μείνει αναπάντητο. Η παρέμβαση που πραγματοποιήσαμε είχε δύο σκέλη. Το πρώτο αφορούσε συνθήματα, φθορές και μια συμβολική εκκένωση των πρυτανικών γραφείων καθώς μέρος του εξοπλισμού του βρέθηκε στο διάδρομο της σχολής. Με αυτό το σκέλος δεν υπήρξε ιδιαίτερος θόρυβος. Θα λέγαμε πέρασε στα ψιλά.Το δεύτερο σκέλος, για το οποίο έγινε και όλος ο θόρυβος, αφορούσε την οπτικοποίηση του εκφοβισμού και της γελοιοποίησης ενός εκπροσώπου. Θα τοποθετηθούμε για κάθε πρακτική ξεχωριστά.

Η πρακτική της παρουσίασης του ανθρώπινου προσώπου της εξουσίας φοβισμένου και καταβεβλημένου, αποκαθηλωμένου από τη συνηθισμένη άιγλη και κύρος των αξιωμάτων του, στοχεύει όχι μόνο στον εκφοβιισμού του ίδιου αλλά και των ομοίων του. Υπάγεται στη λογική “χτύπα έναν να φοβηθούν εκατό’’. Αυτό γιατί δείχνει ότι η απειλή της αυτοδικίας των από τα κάτω, η απειλή της κοινωνικής αντιβίας, η απειλή της επαναστατικής δικαιοσύνης, δεν είναι κάτι αόριστο και αφηρημένο, αλλά κάτι που παίρνει σάρκα και οστά και δύναται να προσωποποιηθεί στη φάτσα ενός πανικοβλημένου ανθρώπου της τάξης των ισχυρών.