Ένα δημοσίευμα τον New York Times, το οποίο συσχετίζει τεκμηριωμένα και σοβαρά, την υποβάθμιση και τελικά την εξαφάνιση των δασών, με τη δυνατότητα μεταπήδησης παθογόνων μικροοργανισμών στον άνθρωπο. Στον άνθρωπο που δεν καταλαβαίνει, όπως δεν καταλαβαίνουν οι Χατζηδάκηδες και Μητσοτάκηδες, οι Bolsonaro και οι Trump όπου γης, τους μηχανισμούς της Φύσης.   

Ετοιμάζονται να κάνουν νόμο του κράτους ένα κατασκεύασμα που ξεκίνησε από τον ανεκδιήγητο «οικολόγο - ΣΥΡΙΖΟπράσινο» Τσιρώνη, συνεχίστηκε με τον αναίσθητο σε θέματα περιβάλλοντος Φάμελλο και τώρα ο Χατζηδάκης και ο Μητσοτάκης θα ολοκληρώσουν την τερατογένεση. Η καταπάτηση, η εκχέρσωση και ο αφανισμός δασών, υγροτόπων, προστατευόμενων περιοχών γενικά, γίνεται νόμος του αστείου μας κράτους.

Λόγος πολύς για την επιστήμη τελευταία. Ιοί και λοιμώξεις μονοπωλούν την παγκόσμια σφαίρα. Αρρώστιες, θάνατοι και άλλα δεινά, επειδή εμφανίστηκε ένας ιός ο οποίος διαδίδεται εύκολα. Όλοι γονάτισαν μπρος στον επιστήμονα και ζήτησαν τη συνδρομή του. Όσοι τον άκουσαν, λένε πως κρατήθηκαν. Όσοι δεν τον άκουσαν (βλ. τις ΗΠΑ, την Αγγλία ή την Ιταλία με τις μεγάλες αγορές μόδας, ή την Κίνα με τα εργοστάσια) λαμβάνουν τα επίχειρα της επιλογής τους. Όσοι άργησαν ή δεν άκουσαν και διάλεξαν χρηματιστήριο και φάμπρικα,  τώρα μετράνε φέρετρα

Η επιστήμη πάλι συσχετίζει την εξάπλωση και μετάλλαξη νέων παθογόνων μικροοργανισμών  ή των ακόμα πιο απλών κυτταρικών παρασίτων, που είναι οι ιοί, με την φρικτή αλλοίωση του φυσικού περιβάλλοντος και πιο ειδικά με την αποδάσωση (Bolsonaro, τα ακούς; Χατζηδάκη, ίδρωσε το αυτί σου; Μητσοτάκη θες να βαφτίσουν τους νέους ιούς και τις πανδημίες τους  με το όνομα σου; COULI-19 πχ;)

Το άρθρο που αναδημοσιεύουμε από το dasarxeio.com, είναι ένα άρθρο της έγκριτης New York Times, που μέσα στο θανατικό που σκεπάζει τη μητρόπολη, αναλύει και εμβαθύνει στα αίτια  και όχι στις λεπτομέρειες.

20200410Odromoskoveitorema

Έκαστος τόπος έχει την πληγήν του:

Η Αγγλία την ομίχλην, η Αίγυπτος τας οφθαλμίας, η Βλαχία τας ακρίδας

 και η Ελλάς τους Έλληνας.

Εμμανουήλ Ροΐδης

 

Το 1946 ο Δ. Πικιώνης σημείωνε «Διότι εις την χώραν της διαυγείας, το παν ευρίσκεται εις φανεράν ανταπόκρισιν προς τα άλλα και τα μακράν κείμενα. Δεν είναι λ.χ. αδιάφορον διά την Ακρόπολιν τι θα κτισθεί επί του Λυκαβηττού. Η δενδροφύτευσις του τελευταίου φαίνεται, διά τους από του Σαρωνικού θεωμένους το λεκανοπέδιον, ως μελανόν στίγμα όπισθεν της Ακροπόλεως, το οποίον καταστρέφει την λοιπήν αρμονίαν του τοπίου…»

Επρόκειτο για την -ολιστική θα λέγαμε σήμερα- άποψη του αρχιτέκτονα που διαμόρφωσε τον αρχαιολογικό  χώρο γύρω από  την Ακρόπολη, αλλά  και τον λόφο Φιλοπάππου. Πρόκειται για την άποψη ενός μεγάλου της αισθητικής και του πολιτισμού, για τον οποίο μάλιστα είχε και την αντίληψη πως όλες οι εκφάνσεις του ανά τον κόσμο, έχουν κοινή βάση και καταγωγή.

anthropakia

Ο πλανήτης υποφέρει από τον βάρβαρο ιό που τον μολύνει, εδώ και εκατοντάδες χρόνια.

Ο άνθρωπος που ζούσε αρμονικά με τη Φύση έχει μεταλλαχθεί σε θανατηφόρο μίασμα του γαλάζιου πλανήτη, δήμιο της ζωής και της Φϋσης. Βλέπει και μετράει τα βήματα προς την καταστροφή, αλλά δεν κάνει βήμα πίσω. Ως υβριστής, θέλει να επιβληθεί παντού στον πλανήτη. Στη γη και στο νερό, στον αέρα και τη θαλασσα.

Χτίζει δάση, αποξηραίνει λίμνες, μπαζώνει ρέματα, ισοπεδώνει βουνά, εξαφανίζει ζωικά ή φυτικά είδη για διασκέδαση. Για σπορ,λένε οι κυνηγοί. Για την αναπτυξη λένε οι πολιτικάντηδες, τάζουν οι βλαχοδήμαρχοι και βλαχοπεριφερειαρχες

Οι αρχαίοι πολιτισμοί, που ζούσαν σε αρμονία με την Φύση, μπολιάστηκαν με τον καπιταλισμό και τον πυρετό του κέρδους με κάθε θυσία. Οι άνθρωποι μετατράπηκαν σε θηρία που αλληλοσπαράσσονται και καταστρέφουν την ίδια την κοιτίδα τους. Πόσο θα ανεχτεί ο πλανήτης αυτή τη μόλυνση; Πόσο τελικά μετράει, πόσο αξίζει η ζωή των ανθρώπων μέσα στην απεραντοσύνη του Σύμπαντος; Πόσο σοβαρές θα είναι οι επιπτώσεις από τον αφανισμό του τρομερού, φονικού ιού στον οποίο έχει μεταλλαχθεί ο άνθρωπος;

Η τελευταία πανδημία έδειξε πως ο πλανήτης καθάρισε, ισορρόπησε έστω και προσωρινά, όταν η Φύση έδειξε τη δύναμη της, με την εμφάνιση ενός τόσο δα μικρού ιού,που απλά μεταλλάχθηκε( 

Τι θα γίνει όμως αν και όταν ο πλανήτης ή γενικότερα η Φύση απαιτήσει  μια "μονιμότερη" αποκατάσταση της φυσικης ισορροπίας;

 

 

 

ANADASOSI 

Με τα τραγελαφικά που συμβαίνουν με τις εθελοντικές αναδασώσεις, καιρός ήταν να εκδοθεί μία εγκύκλιος που να τοποθετεί τα πράγματα στη σοβαρή διάσταση τους. Επί καιρό, κάθε τύπος που είχε δύο γλάστερες με πικροδάφνες και μία γαζία περίσεμμα, ξεκινούσε ως "εθελοντής" να "αναδασώσει", να υποκαταστήσει δηλαδή (και όχι να υποβοηθήσει) το δάσος να αναγεννηθεί. Τις περισσότερες φορές κατέληγε σε τραγωδία το εγχείρημα, αν δεν κατέληγε σε κωμωδία, αφού φύτευαν δίχως πρόνοια συντήρησης νεοφυτείας ή καλλιέργειας σε επόμενο στάδιο.

Έτσι λοιπόν η Γενική Διεύθυνση Δασών & Δασικού Περιβάλλοντος του ΥΠΕΝ εξέδωσε εγκύκλιο  με οδηγίες για τα εθελοντικά έργα και εργασίες αναδασώσεων από φορείς, φυσικά ή νομικά πρόσωπα και εθελοντές.

Όπως αναφέρει η εγκύκλιος, υφίσταται η δυνατότητα να εκτελούνται έργα και εργασίες αναδασώσεων από φορείς φυσικά ή νομικά πρόσωπα, εθελοντές (ομάδες πολιτών ή μέλη συλλόγων κ.α.) και σχολεία, με δαπάνη τους και χωρίς καμιά επιβάρυνση του Δημοσίου, μετά από σχετική έγκριση της αρμόδιας δασικής υπηρεσίας στην οποία ορίζονται οι όροι εκτέλεσης, επίβλεψης και παραλαβής του έργου στα πλαίσια εφαρμογής ισχυουσών σχετικών διατάξεων.

Δεν περιγράφουμε. Δεν χρειάζονται λόγια. Δεν υπάρχουν λόγια

Μεγάλο Ρέμα. Περίοδος Φεβρουαρίου Μαρτίου 2020. Κλάδος Πετρέζας, Πικέρμι, Νεκροταφείο Ραφήνας. Μνημεία του νεοελληνικού πολιτισμού

20200303Petreza2

20200303Petreza1

chatzidakis2 thumb large

Ποια κλιματική αλλαγή; Ποια περιβαλλοντική κρίση; Ο Κ. Χατζηδάκης, παρουσιάζοντας τους βασικούς άξονες του «περιβαλλοντικού»  νόμου που ετοιμάζει μας παροτρύνει να πιστέψουμε πως ό,τι ζούμε είναι μύθος, δεν υπάρχει περιβαλλοντικό κώλυμα στις ανθρώπινες παρεμβάσεις –αρκεί να φέρνουν κέρδη- και είναι έτοιμος να στρώσει κόκκινο χαλί, πάνω από καμένες και εκχερσωμένες δασικές εκτάσεις. Κόκκινο χαλί πάνω από το οποίο θα παρελάσουν αυθαιρετούχοι, καταπατητές, «επενδυτές» που έχουν αλλεργία στις προστατευτικές για το περιβάλλον διατάξεις και φυσικά βγάζουν φλύκταινες όταν ακούν να γίνεται λόγος για δασική υπηρεσία και περιβαλλοντικές οργανώσεις.

Ετοιμάζει κόκκινο χαλί για να περάσουν οι καταναλωτές του περιβάλλοντος και του μέλλοντος και ο τρόπος που το κάνει είναι σε δύο κατευθύνσεις.

Πρώτα βάζοντας χέρι και τροποποιώντας τον Ν.3937/2011  (τον νόμο για τη βιοποικιλότητα) και

Δεύτερον, χειραγωγώντας και ελέγχοντας τουε φορείς διαχείρισης προστατευόμενων περιοχών.

Τα πιο κτηνώδη σημεία των προθέσεων του Χατζηδάκη είναι στις  θέσεις του για:

Katsaros

Η χωματερή ετοιμάζεται να λειτουργήσει σε όλη της την αποκρουστική μεγαλοπρέπεια. Τι και αν ο Πατούλης διατείνεται πως «Η Αττική δεν αντέχει άλλο να θάβει σκουπίδια»; Ο ίδιος είναι που στέλνει τα μηνύματα εκκίνησης της καταστροφής. Στο πνεύμα των δύο προκατόχων του, από τη μία προσποιείται την πενθούσα Περσεφόνη και από την άλλη «το τερματίζει» με δοκιμαστικές και κανονικές λειτουργίες του σκουπιδότοπου.

Ακόμα και αν έκαναν βαφτίσια, με ένα Υ να διώχνει το Α από το αρκτικόλεξο  που οροθετεί την έρημο που σχεδιάζουν για την ανατολική Αττική, παραδέχονται πως ο ΧΥΤΑ που ετσιθελικά αποφάσισε ο Σγουρός και ολοκλήρωσε η Δούρου, θα λειτουργήσει με Πατούλη στο τιμόνι.

Στην αλατόμητη φύση της βορειοανατολικής Αττικής,

πάνω σε ρέμα που εκβάλει στον πολύπαθο νότιο Ευβοϊκό,

πάνω από αρχαιολογικούς χώρους,

με το μνημείο  των θυμάτων που της τραγωδίας του Ήλιος να υποδέχεται τα σκουπίδια στην πύλη του σκουπιδότοπου

το έγκλημα οδεύει προς την ολοκλήρωση του.

Μέγα μάθημα αυτό που αποτελεί αρχή του ολοκληρωτισμού και του φασισμού, τον οποίο τελικά υπηρετούν με τις πράξεις τους. Πως όλοι είναι ίδιοι. Τρία πρόσωπα σε ένα.

trimurti 

Σγουροπατουλοδουραίοι, ένα trimurti, σαν την τριάδα των θεών: Βράχμα, τον δημιουργό, Βίσνου, τον συντηρητή, και Σίβα, τον καταστροφέα..  Τι κι αν και οι τρείς ήταν τελικά γνήσια αντίγραφα του Σίβα. Του ελληνικού αφανιστή