atticavoice

 

" Οι ήττες μας δεν αποδεικνύουν
Τίποτα παραπάνω από το ότι
Είμαστε λίγοι αυτοί που παλεύουν ενάντια στο Κακό
Και από τους θεατές περιμένουμε
Τουλάχιστον να ντρέπονται"

                                               Μπρεχτ

Εναλλαγή πλοήγησης

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /srv/disk3/2763186/www/atticavoice.gr/modules/mod_gruemenu/helper.php on line 82
  • Αρχική
  • Ενημέρωση
    • Κόσμος
    • Ελλάδα
    • Ανατολική Αττική
    • Ραφήνα-Πικέρμι
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • Δικαιοσύνη
    • Καταστολή
    • Κινήματα
    • Ημερολόγιο τρέλας
    • Κοινωνία
    • Φάκελλος ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ
    • Θρησκεία - Εκκλησία
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • Προπαγάνδα
    • Πολιτική ζωή
    • Εξωτερική πολιτική
  • Ιστορία
    • Φάκελος 1821
    • Φάκελος Εθνική Αντίσταση
  • Πολιτισμός
    • Μουσική
    • Θέατρο
    • Βιβλίο
    • Cinema
    • Παιδεία - Εκπαίδευση
  • Περιβάλλον
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • Πρόσωπα
    • Επιστήμες
    • Χιούμορ
    • Βίοι Αγρίων
    • Αθλητικά
    • Φύση & Υγεία
    • Απόψεις
    • COVID-19 (SARS-CoV2)
    • Γράμμα από την Ιθάκη
    • Δημοσκοπήσεις
  • ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
best cheap hosting service

Το Αμφιθέατρο του Παραλόγου

 mat734

 

Ζούμε μέρες περίεργες. Και σ’ αυτούς ακριβώς τους παράξενους καιρούς, έμελλε να βρίσκονται στο τιμόνι της χώρας ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ο Άδωνις Γεωργιάδης, ο Μάκης Βορίδης, η Νίκη Κεραμέως. Δεν το λες και ευλογία αυτό το πράγμα, μάλλον σαν εκπλήρωση κάποιας κατάρας μοιάζει. Οι πολίτες μένουν στο σπίτι, αυτοί νομοθετούν και οι μπάτσοι χτυπούν αλύπητα. Τώρα, ετοιμάζονται να φέρουν την αστυνομία μέσα στα Πανεπιστήμια. Λεφτά για γιατρούς και δασκάλους δεν έχουν, φαίνεται όμως πως για μπάτσους τους περισσεύουν. Ο κάθε άνθρωπος, λένε πως είναι οι επιλογές του. Όμως εδώ δεν πρόκειται για μία απλή επιλογή, αλλά για σύγκρουση δύο κόσμων

Με αφορμή το νομοσχέδιο για την είσοδο της αστυνομίας στα Πανεπιστήμια, οι άνθρωποι της Τέχνης και του Πολιτισμού συνεργάστηκαν για τη δημιουργία ενός βίντεο με τίτλο «Το Αμφιθέατρο του Παραλόγου». “Αυτές τις δύσκολες ώρες για τα ελληνικά πανεπιστήμια, ο κόσμος του πολιτισμού, παρότι στενάζει κι’ αυτός από τις δραματικές επιπτώσεις της πανδημίας και των κυβερνητικών επιλογών, ήρθε να σταθεί δίπλα μας, δίπλα στους πανεπιστημιακούς δασκάλους, στο διοικητικό προσωπικό των ΑΕΙ, στους φοιτητές και τις φοιτήτριες» αναφέρει σε κείμενο που συνοδεύει το σχετικό βίντεο η πρωτοβουλία «Όχι Αστυνομία στα Πανεπιστήμια».

“ Κινηματογραφιστές, ηθοποιοί και καλλιτέχνες του ήχου και της εικόνας συνεργάστηκαν για τη δημιουργία ενός βίντεο που αναδεικνύει το Πανεπιστήμιο ως αυτό που είναι και όχι αυτό που δείχνουν η κυβέρνηση και τα ΜΜΕ: Χώρος έρευνας, διδασκαλίας, διαλόγου, επαγγελματικής ευσυνειδησίας και συνομιλίας με την κοινωνία, χώρος που εμπνέει ανθρώπους με τη φλόγα της ελευθερίας, της  δημιουργίας και της προσφοράς ακόμα και στις πιο αντίξοες συνθήκες. 

Το Αμφιθέατρο του Παραλόγου παραμονεύει, ας μην το αφήσουμε να κυριαρχήσει! “

 

Οι Κλέφτες: Μύθοι και πραγματικότητα

kleftes01

 

"Το έθνος πρέπει να θεωρεί εθνικόν ό,τι είναι αληθές", Διονύσιος Σολωμός

 

Την ιστορία, λένε πως τη γράφουν οι νικητές. Κι ας είναι και Κλέφτες αυτοί. Η συμμετοχή των Κλεφτών στον εθνικοαπελευθερωτικό αγώνα και η αποφασιστική συμβολή τους στη στελέχωση των ένοπλων τμημάτων του αγώνα διέγραψε το, προ του Αγώνα, παρελθόν τους. Η ύπαρξη των οργανωμένων σωμάτων Κλεφτών θεωρήθηκε απλουστευτικά και βολικά ως αποτέλεσμα της τουρκικής καταπίεσης. Σα να μην ήταν τα προηγούμενα καθεστώτα καταπιεστικά, σαν να μην υπήρχαν σώματα Κλεφτών πριν από την τουρκοκρατία και σαν να έπαψαν να υπάρχουν σώματα Κλεφτών μετά την ίδρυση του ανεξάρτητου ελληνικού κράτους

Δε χωρά καμία αμφιβολία πως η συμβολή των Κλεφτών – και του δυαδικού τους συμπληρώματος, των Αρματολών, οι οποίοι αποτελούν μια ακόμη πιο ιδιαίτερη περίπτωση και για τους οποίους θα κάνουμε ξεχωριστό αφιέρωμα - ήταν καθοριστική για την εξέλιξη της επανάστασης του ’21, καθώς αποτέλεσαν τις μόνες αξιόπιστες στρατιωτικές δυνάμεις του ένοπλου αγώνα.

Όπως γράφει ο Φοριέλ στα 1824-25, « … τους κλέφτες είχε κυρίως λογαριάσει ο δυστυχισμένος Pήγας για την επιτυχία της πατριωτικής του συνωμοσίας. Kαι πιο ύστερα, όσοι Έλληνες επιχείρησαν κάτι για την απελευθέρωση της χώρας τους, στήριξαν τα μέγιστα της εμπιστοσύνης τους, όπως κι εκείνος, στη γενναιότητά τους»

Δε χωρά, επίσης, καμιά αμφιβολία πως οι Κλέφτες υμνήθηκαν από εκατοντάδες δημοτικά τραγούδια, καθώς οι απλοί άνθρωποι θαύμαζαν το θάρρος και το πνεύμα ανεξαρτησίας που απέπνεαν.

«Εγώ ραγιάς δε γένομαι, Τούρκους δεν προσκυνάω,

δεν προσκυνώ τους άρχοντες και τους κοτζαμπασήδες,

μον' καρτερώ την άνοιξη να' ρθούν τα χελιδόνια,

να βγούν οι βλάχες στα βουνά, να βγουν οι βλαχοπούλες»

 

Περισσότερα: Οι Κλέφτες: Μύθοι και πραγματικότητα

9/2/21 Αναγγελία νέου λοκντάουν

.............

img20210209 22413339

Πεντέλη. Να αντισταθούμε στην επίθεση της ασχήμιας.

gidia

«Ας έμενε η Πεντέλη ανέγγιχτη από τους ανθρώπους, κι ας μην είχαμε ποτέ τον Παρθενώνα», εύχεται το ανέφικτο, σε ένα δραματικό δίλημμα -λυμένο από χρόνια- ο συγγραφέας του τρίτομου, μνημειώδους για την εποχή μας  έργου, με τον κεντρικό τίτλο «ΠΕΝΤΕΛΗ». Είναι ένα έργο εμπνευσμένο από την Πεντέλη, το μικρότερο, αλλά ταυτόχρονα το πιο επιβλητικό βουνό της Αττικής γης. Είναι έργο – αποτέλεσμα της αγάπης για το βουνό, που νιώθει όποιος το επισκεφθεί και ίσως μέρος των δεινών του οφείλονται σε αυτή, τη διεστραμμένη κατά κάποιο τρόπο, αγάπη.

Από τα αρχαία χρόνια, μόλις τα εργαλεία των ανθρώπων της κλασικής αρχαιότητας το επέτρεψαν, εγκαταλείφθηκε η εξόρυξη πωρόλιθου από τα υψώματα του Πειραιά και τα νέα σιδερένια και πιο ισχυρά εργαλεία χτύπησαν πάνω στο αψεγάδιαστο λευκό, το ανέγγιχτο και λαμπερό, πεντελικό μάρμαρο. Κάπως έτσι ξεκίνησε ο διαμελισμός του βουνού.

Σήμερα εκχερσώσεις «νόμιμες», νομότυπες και παράνομες, πυρκαγιές, αναδασμοί υπέρ των «αξίων της πατρίδας τέκνων» -λες και η κάθε πατρίδα οφείλει «δώρα» στα τέκνα της- συνεταιρισμοί, οικοπεδικοί και οικοδομικοί, σύλλογοι εισβολέων με τη μηχανοκίνητη βαρβαρότητα, σχέδια χωροταξικά, πολεοδομικά, ρυμοτομικά και άλλα, φύσης και ανθρώπου εξευτελιστικά, έχουν υποβαθμίσει μεγάλο μέρος του βουνού. Ακόμα και εκεί που το βουνό αντιστέκεται, έρχεται η «φυσιολατρία της κατανάλωσης»  να σπρώξει προς την περεταίρω υποβάθμιση.

Δεν χρειάζεται να κάνουμε ιδιαίτερη αναφορά για κάθε περίπτωση της καταναλωτικής φυσιολατρίας. Ο ποταμός Βαλανάρης με τους καταρράκτες του, το ρέμα και οι καταρράκτες της Ραπεντώσας, η Σπηλιά (παρά τα όσα έχει υποστεί από το 2004), ο Άγιος Πέτρος κ.ά είναι τα μέρη που υποφέρουν από τους εκδρομείς τα Σαββατοκύριακα και από τους δημοτικούς άρχοντες όλο τον υπόλοιπο χρόνο. Αυτά είναι κάποια από τα ειδυλλιακά μέρη. Μέρη που άξεστοι και αμόρφωτοι στα περί της ύπαρξης και της αισθητικής, τα ονειρεύονται «αναπτυγμένα» που σημαίνει απογυμνωμένα από φύση και ενδεδυμένα οικονομικά προσοδοφόρο, σκυρόδεμα.

Περισσότερα: Πεντέλη. Να αντισταθούμε στην επίθεση της ασχήμιας.

Ανακοίνωση της Λαϊκής Συσπείρωσης Μαραθώνα για το 1ο Δ.Σ. του 2021

LS MAR

08/02/2021

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Πραγματοποιήθηκε η πρώτη, για το 2021, συνεδρίαση του ΔΣ Μαραθώνα πριν λίγες μέρες. Άλλη μια συνεδρίαση κλειστή για το λαό, για ζωντανές παρεμβάσεις και διαδικασίες. Πρώτο θέμα ημερήσιας διάταξης αυτό του ΧΥΤΑ, με ειδικό αγορητή τον κ. Δήμαρχο. Ο κ. Τσίρκας και η πλειοψηφία σύρθηκαν, στην κυριολεξία, από τη μύτη, σε αυτή την, άθλιας διαδικασίας, συνεδρίαση, μετά από τρεις μήνες. Για αυτό το τόσο σοβαρό θέμα, η «Λαϊκή Συσπείρωση Μαραθώνα» από τον Οκτώβρη του 2020 απαιτεί να συνεδριάσει το ΔΣ, με αφορμή την ανακοίνωση της Περιφέρειας για την κατασκευή ΜΕΑ στο Γραμματικό.

Η παράταξή μας, όλο το διάστημα που μεσολάβησε, κατέθεσε σωρεία αιτήσεων, ανακοινώσεων, καταγγελιών για το θέμα, καθώς πλέον αναδεικνύεται η προσπάθεια κάλυψης του κ. Τσίρκα προς την κυβέρνηση, την Περιφέρεια και τα οικονομικά συμφέροντα που συνεχίζουν το έγκλημα. Στο τέλος αναγκάστηκαν, κάτω από την πίεση, εκτός της «Λαϊκής Συσπείρωσης Μαραθώνα», και άλλων συμβούλων, αλλά κύρια από την παρέμβαση των συλλόγων της περιοχής και του Εργατικού Κέντρου Λαυρίου – Ανατολικής Αττικής, να έρθει το θέμα για συζήτηση.

Στην συνεδρίαση αυτή οι μάσκες έπεσαν και η υποκρισία βγήκε στην επιφάνεια, καθώς ο πρόεδρος και η πλειοψηφία αρνηθηκαν τη διεξαγωγή της σε προστατευμένο χώρο, με την τήρηση όλων των απαραίτητων υγειονομικών μέτρων, με συμμετοχή εκπροσώπων που απαιτούσαν και αυτοί, με τη σειρά τους, την σύγκληση συνεδρίασης ανοικτής για το σοβαρό θέμα του ΧΥΤΑ. Η αποκάλυψη ήρθε στο τέλος όταν, τόσο η παράταξη του Δημάρχου, όσο και οι υπόλοιπες παρατάξεις ψήφισαν όλοι μαζί την εισήγησή του και απέρριψαν τις ολοκληρωμένες προτάσεις για αγωνιστικές παρεμβάσεις που κατέθεσε η «Λαϊκή Συσπείρωση Μαραθώνα», σε αντίθεση με τα κάθε είδους ευχολόγια. Η αλήθεια πίσω από αυτήν την επιλογή είναι ότι φοβούνται την συμμετοχή του κόσμου στις διεκδικήσεις, χρησιμοποιώντας το προκάλυμμα της πανδημίας. Η υποκρισία τους πραγματικά ξεχειλίζει!

Οι προτάσεις της «Λαϊκής Συσπείρωσης Μαραθώνα» που συμπλήρωναν την εισήγηση του κ. Δημάρχου ήταν:

Η απόφαση του Δ.Σ. για τον ΧΥΤΑ θα πρέπει να έχει και πρακτικές ενέργειες και να μην είναι άλλη μια ομόφωνη απόφαση όπως αυτή που πήραμε για τη διεκδίκηση Δημόσιου Νοσοκομείου στην Ανατολική Αττική, την ενίσχυση του Κ.Υ. της Νέας Μάκρης και τα ζητήματα της υγείας που ούτε καν την πρόβαλλε ο Δήμος υποβαθμίζοντας το πρόβλημα.

Περισσότερα: Ανακοίνωση της Λαϊκής Συσπείρωσης Μαραθώνα για το 1ο Δ.Σ. του 2021

ΣΜΑ Πεντέλης. Άλλη μία μεριά της Πεντέλης υποβαθμίζεται

SMAPentelis5

Μετά τη χωματερή, που την είπανε αρχικά ΧΥΤΥ, μετά ΟΕΔΑ, προσωρινά ΧΥΤΑ και τελικά πρόκειται ξεκάθαρα για χωματερή, στο Γραμματικό, μία σειρά από άλλους χώρους συγκέντρωσης και μεταφόρτωσης απορριμμάτων, βρίσκονται στα σκαριά. Ο νόμος Χατζηδάκη (Ν.4685/20) περιλαμβάνει την πρόβλεψη για τη σχετική εγκατάσταση στο Μεγάλο Ρέμα της Ραφήνας. Περιλαμβάνει κι άλλες mini χωματερές, - ΣΜΑ πάνω σε ευαίσθητα συστήματα/αποδέκτες.

Όσες mini χωματερές (ΣΜΑ=Σταθμός Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων) δεν μπήκαν σαν προβλέψεις του νόμου Χατζηδάκη,  τις περιέλαβαν στον νόμο για το νέο χωροταξικό. Όλες οι βρωμιές πρέπει να έχουν και μία κάλυψη από νόμο και με τρόπο απρόσβλητο ακόμα και από το ΣτΕ.

Χθες (7/2/2021) έγινε μία συγκέντρωση με όλα τα μέτρα προστασίας (πάντα)  – επίσκεψη στον χώρο που πρόκειται να εγκατασταθεί ο ΣΜΑ Πεντέλης, στα Μελίσσια. Όπως και αυτός της Ραφήνας, έτσι και αυτός στο νεκροταφείο Μελισσίων, βρίσκεται πάνω σε ρέμα. Για την ιστορία, ο χώρος, που  ανήκει στην Α΄ ζώνη προστασίας του Πεντελικού, χρησιμοποιείται τα τελευταία χρόνια από το Δήμο σαν χώρος απόθεσης-μεταφόρτωσης κλαδιών, αλλά ουδέποτε υπήρξε χωροθέτησή του ως ΣΜΑ, όπως –πάλι ψευδώς και καταχρηστικά- αναφέρει η τροπολογία.

Με απλά λόγια, πρόκειται για χώρο απολύτως ακατάλληλο για οποιουδήποτε τύπου σκουπίδια, πολύ δε μάλλον για σύμμικτα ή υγρά! Η επιλογή του συγκεκριμένου χώρου είναι εγκληματική και περιβαλλοντοκτόνα.

Καθώς δεν υπάρχει μέχρι στιγμής επίσημη ανάθεση από τη δημοτική αρχή, η οποία να μπορεί να προσβληθεί, δεν μπορεί να γίνει και σχετική προσφυγή. Βρίσκεται μέσα στην κυρίαρχη αντίληψη των δουλικών στο κράτος, Δήμων* που γίνονται πρόθυμοι εκτελεστικοί βραχίονες περιβαλλοντικών εγκλημάτων. Εις βάρος των πολιτών

Δημοσιεύουμε μερικές φωτογραφίες από τον χώρο, που ο ίδιος ο δήμος φρόντισε να υποβαθμίσει, θυμίζοντας μας το ΣΜΑ της Ραφήνας, πάνω στο Μέγα Ρέμα, που από φωτογραφίες που έχουμε δημοσιεύσει είναι έκδηλη η εφαρμογή της ίδιας τακτικής

Περισσότερα: ΣΜΑ Πεντέλης. Άλλη μία μεριά της Πεντέλης υποβαθμίζεται

Στην Ικαρία να πάτε

 

ikaria2

 

Σε ένα από τα κλασσικά ρεπορτάζ του κώλ… , συγγνώμη του δρόμου θέλαμε να πούμε, από αυτά που μας έχει συνηθίσει η ελληνική τηλεόραση, ο δημοσιογράφος θέλει να περιγράψει μια κατάσταση συνωστισμού από ανεύθυνους πολίτες.

Αυτή τη φορά, όμως, δεν του βγήκε σε καλό. «Στην Ικαρία να πάτε», του φωνάζει μια γυναίκα. Στην Ικαρία να πάτε, εκεί που ο ανέμελος πρωθυπουργός επέλεξε να σπάσει τη μονοτονία του lockdown και να περάσει μερικές ώρες ανεμελιάς και χαλάρωσης παρέα με πολλούς, πάρα πολλούς. Φίλους, γνωστούς, αγνώστους

Γιατί, άραγε, ο πρωθυπουργός παραβιάζει συστηματικά όλους τους κανόνες, αυτούς που απαιτεί από τους πολίτες να τηρούν; Γιατί, καταρχάς, πιστεύει πως αυτός έχει το δικαίωμα. Αλλά και γιατί μπορεί. Γιατί όμως μπορεί;

Μας το εξηγεί ο Έλληνας δημοσιογράφος της Deutsche Welle, Κώστας Συμεωνίδης: «Ο Μητσοτάκης κάνει ό,τι κάνει επειδή μπορεί. Και μπορεί επειδή τα μέσα ενημέρωσης δεν επιτελούν το ρόλο τους. Εδώ στη Γερμανία θα τον είχαν κατασπαράξει. Ειδικά τα συντηρητικά φύλλα. Η εξάρτηση των μέσων ενημέρωσής σας εξελίσσεται σε κίνδυνο για τη δημοκρατία»

Στην Ικαρία να πάς, κύριε Μάνεση. Και στην Πάρνηθα. Και όπου αλλού κυκλοφορεί ο ανέμελος

 

ikaria

 

 

Η μεγάλη ηλεκτρονική ψηφοφορία της atticavoice συνεχίζεται - 7/2/21

galatis

 

Ενώ η μεγάλη ηλεκτρονική ψηφοφορία της attica voice για τη μικρή προτομή που θα τοποθετηθεί στη μικρή πλατεία της μικρής πόλης της Ραφήνας βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, πληροφορηθήκαμε με μεγάλη μας έκπληξη πως κάποιοι πήγαν και τοποθέτησαν ήδη μία προτομή πάνω στο άδειο βάθρο. Αυτομάτως γεννούνται δύο ερωτήματα: Ποιοι ήταν αυτοί που τοποθέτησαν την προτομή ; Και ποιανού είναι η προτομή ;

Σχετικά με το πρώτο ερώτημα, εμείς δε θέλουμε να πιστέψουμε τις φήμες πως ήταν ο δήμαρχος o δράστης της απαράδεκτης και αυθαίρετης ενέργειας και πως το έκανε πάνω στο θυμό του, βλέποντας πως τα αποτελέσματα της ηλεκτρονικής ψηφοφορίας δεν τον ευνοούν. Και λέμε πως δεν μπορούμε να το πιστέψουμε γιατί γνωρίζουμε πολύ καλά τις δημοκρατικές ευαισθησίες του συγκεκριμένου δημάρχου και πως δεν υπήρχε περίπτωση να πάει να βάλει μια άκυρη προτομή στην πλατεία χωρίς να ερωτηθεί ο κυρίαρχος λαός.

Το δεύτερο ερώτημα που ανακύπτει είναι ποιανού είναι η προτομή, καθώς δεν υπάρχει και σχετική ενδεικτική πινακίδα. Κάποιος, που το ύφος του έδειχνε πως είχε εκ των έσω πληροφόρηση, είπε πως είναι του Βενιζέλου ( όχι του Ευάγγελου, του άλλου, του πιο αδύνατου είπε). Κάποιος περαστικός είπε πως είναι φτυστός ο Δον Κιχώτης, ενώ ένας ταξιτζής από την πιάτσα απέναντι είπε πως του θύμιζε το μακαρίτη τον παππού του.

Τα ερωτήματα είναι σοβαρά και χρήζουν άμεσης απάντησης. Παρόλα αυτά, δεν μπορούν να σταματήσουν τη μεγάλη ψηφοφορία η οποία έχει πάρει μια εκπληκτική τροπή μία εβδομάδα πριν από την ολοκλήρωσή της, καθώς όλα δείχνουν πως ο νικητής θα είναι ένα δικό μας παιδί, ο Γιάννης ο Γαλάτης.

Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε τα μέχρις στιγμής αποτελέσματα που αποδεικνύουν τη μεγάλη ανατροπή που συντελείται. Η μάχη όπως θα μπορέσετε να διαπιστώσετε είναι σκληρή. Το ζεύγος Πατούλη δεν εγκαταλείπει τη μάχη, είναι σκληροί μαχητές , το γνωρίζουμε και οι  ισορροπίες είναι ρευστές. Εμείς, πάλι, ως atticavoice - γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε; - στηρίζουμε το δικό μας παιδί. 

Σας ευχόμαστε καλή διασκέδαση και σας θυμίζουμε πως η ψηφοφορία συνεχίζεται. Μπαίνετε εδώ και ψηφίζετε. Τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν με την πρέπουσα επισημότητα την ερχόμενη Κυριακή 14 Φεβρουαρίου, ημέρα των ερωτευμένων!

 

Περισσότερα: Η μεγάλη ηλεκτρονική ψηφοφορία της atticavoice συνεχίζεται - 7/2/21

Κορωνοπάρτυ υψηλών προσώπων

mitsotakis stin ikaria

Το Πάσχα του 2018, ο τότε δήμαρχος  Ναυπλιέων, Δ. Κωστούρος, δεν θα το ξεχάσει ποτέ. Μέσα στην προετοιμασία και καλλιέργεια επικοινωνιακού κλίματος, ένα χρόνο πριν τις αυτοδιοικητικές εκλογές, έκανε αυτό που χαρακτηρίζει τους υπερφίαλους και αλαζόνες. Διατράνωσε την έπαρση του οργανώνοντας ένα πασχαλινό γεύμα «αγάπης», που το διαφήμισε με τον χειρότερο τρόπο. Τρόπο αποκαλυπτικό όμως για το πως σκέφτονται και τι επιδιώκουν, οι  αγαθοί πολιτικοί, αυτοδιοικητικοί κλπ, προσφέροντες «γεύματα αγάπης».

Με την παράγραφο που ακολουθεί, ο «χορηγός» κατάφερε να μην εμφανιστεί ούτε ένας άνθρωπος στο γεύμα που οργάνωνε. Ούτε καν ο μητροπολίτης πήγε (πάντα προσκαλείται και ένας μητροπολίτης όπου προσφέρεται αγάπη).

«Γεύματα αγάπης και αλληλεγγύης σε αστέγους, απόρους και δεκάδες οικογένειες που ζουν στο όριο της φτώχειας θα προσφέρουν και φέτος η εκκλησία και ο Δήμος Ναυπλιέων.

Τα μεγάλο, γιορτινό συσσίτιο θα γίνει, ανήμερα το Πάσχα, όπου φέτος για πρώτη φορά θα σουβλιστούν οι παραδοσιακοί οβελίες στον αύλειο χώρο της Ευαγγελίστριας στην Πρόνοια…»

Θιγμένοι οι άνθρωποι στους οποίους απευθυνόταν το «γεύμα αγάπης» δεν πήγαν. Όπως δεν θα πήγαινε και κανείς, αφού η συμμετοχή του -πίστευε πως- θα τον «στιγμάτιζε» ως αναξιοπαθούντα. Το τραπέζι του δημάρχου ονομάστηκε «το γεύμα της ντροπής» και πέρασε στην ιστορία. Την τοπική αλλά και την «παγκόσμια ιστορία της γκάφας ή της αναισθησίας»

‘Ένα άλλο γεύμα της ντροπής ζήσαμε μέσω του φακού άγνωστης ή αγνώστου εικονολήπτη, που απαθανάτισε την γλεντοκοπούσα παρέα του Κ. Μητσοτάκη, καλεσμένου του βουλευτή του Στεφανάδη, μάζι με άλλα 48 άτομα (με Μητσοτάκη και οικοδεσπότη μας κάνουν 50). Μάλιστα ο (καθηγητής Ιατρικής) Στεφανάδης δήλωνε πως

«τηρήθηκαν όλα τα μέτρα που επιβάλλουν τα πρωτόκολλα ελέγχου της πανδημίας, δηλαδή υπαίθριος χώρος της οικίας, χρήση μασκών στο μεσοδιάστημα του γεύματος, αριθμός ατόμων στο τραπέζι.» ενώ λυπόταν γιατί

«οι εικόνες και οι συνθήκες, εκτός του χώρου που ήταν ο πρωθυπουργός, με συγκέντρωση κόσμου που προσήλθε αυθόρμητα για να τον δει από κοντά, δεν ήταν οι πρέπουσες, αποτέλεσαν αφορμή παρεξήγησης και ερμηνεύθηκε αρνητικά η έκφραση της παραδοσιακής φιλοξενίας που δείχνουμε όλοι στο νησί μας»

Περισσότερα: Κορωνοπάρτυ υψηλών προσώπων

Ο μάγος κοιτάζει την πόλη

o magos

 

Θυμάμαι την πρώτη φορά που πρωτάκουσα αυτό το δίσκο. Ήταν ένα μουντό πρωϊνό κι εγώ ήμουν στριμωγμένος σα σαρδέλα, σε ένα τρόλεϊ που πάσχιζε να προχωρήσει σε μια μποτιλιαρισμένη Πατησίων. Δεν υπήρχαν βέβαια τα smartphones, υπήρχαν όμως τα θρυλικά walkman και δεκάδες ραδιοφωνικοί σταθμοί που έπαιζαν καλή μουσική

Ήταν το «Μ’ αρέσει να μη λέω πολλά» το τραγούδι που με πήρε και μ' έκανε να πετάξω πάνω από την πόλη εκείνο το άχαρο πρωϊνό. Θυμάμαι και την ημέρα που αγόρασα το δίσκο αυτό. Αυτή τη φορά ήταν ένα ηλιόλουστο μεσημέρι στην Πανεπιστημίου. Ο δίσκος ήταν «Ο μάγος κοιτάζει την πόλη», ο πρώτος – και καλύτερος δίσκος – των Υπόγειων Ρευμάτων.

Ο δίσκος αυτός στάθηκε ένας από τους πιο επιτυχημένους της ελληνικής ροκ σκηνής της δεκαετίας του ’90. Ο άνθρωπος που τους “ανακάλυψε” ήταν ο μουσικός παραγωγός Δημήτρης Χατζόπουλος ο οποίος, προλογίζοντας το δίσκο που κυκλοφόρησε τον Οκτώβριο του 1994, γράφει: « Υπόγεια Ρεύματα σημαίνει μουσικές αναζητήσεις που ξεκινούν από τον προσωπικό κόσμο πέντε παιδιών, συγκροτούνται στο κέντρο της πόλης (περιοχή Ψυρρή, αν αρέσκεσθε στις λεπτομέρειες) και για πρώτη φορά καταγράφονται για να ταξιδέψουν στην πόλη και πέραν αυτής. Αγαπάμε την ποίηση, αγαπάμε τη μουσική … τώρα προσπαθούμε ν’ αγαπήσουμε και τους εαυτούς μας. Παιδιά καλό ταξίδι, υπόγεια και υπέργεια …»

Οι στίχοι των τραγουδιών είναι δικοί τους, εκτός από δύο ποιήματα, τα «Ανδρείκελα» του Κώστα Καρυυωτάκη και η «Βροχή» του Χ.Λ. Μπόρχες. Καλή ακρόαση!

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: Εκχερσώσεις (επιχωματώσεις και ισοπεδώσεις) σε δασική έκταση πέριξ του γηπέδου της Διώνης

JCB

Από την  Κίνηση για την Προστασία και Ανάδειξη του Μεγάλου Ρέματος Ραφήνας και την  Ανεξάρτητη Πρωτοβουλία Πολιτών «Δασαμάρι S.O.S.»  λάβαμε το ακόλουθο δελτίο τύπου για την εκχέρσωση που εκτέλεσε ο δήμος Ραφήνας,  σε δασική περιοχή δίπλα στπ γήπεδο της Διώνης Πεντέλης

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - 6/2/2021

Εκχερσώσεις (επιχωματώσεις και ισοπεδώσεις) σε δασική έκταση πέριξ του γηπέδου της Διώνης 

 

Παραμονές της Πρωτοχρονιάς του 2021, ο Δήμος Ραφήνας ξεκίνησε επιχωμάτωση (μπάζωμα)  στον εξωτερικό χώρο των γηπέδων μπάσκετ και ποδοσφαίρου της Διώνης, στο Πικέρμι. Στο χώρο που επιχωματώθηκε (μπαζώθηκε) φύονταν δέντρα και θάμνοι, που καλύφθηκαν από τα χώματα και τα αδρανή. O χώρος όπου γίνονται οι επιχωματώσεις είναι στο σύνολο του ΕΚΤΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ και εκτός ορίων οικισμού. Εκεί υπάρχουν και δασικές λωρίδες γης εκτός από εκτάσεις άλλων χρήσεων. Οι προστατευόμενες λωρίδες γης είναι χαρακτηρισμένες ΔΑΣΙΚΕΣ (ΔΔ και ΑΔ). Θα όφειλε, συνεπώς, ο χωματουργός Δήμος να έχει πάρει άδεια από το Δασαρχείο Πεντέλης για να προχωρήσει στις εργασίες στην περιοχή.

Συλλογικότητες της περιοχής («ΩΚΕΑΝΙΣ - Σύνδεσμος Μονίμων Κατοίκων Διώνης» και «Κίνηση για την Προστασία και Ανάδειξης του Μεγάλου Ρέματος Ραφήνας») προχώρησαν σε σχετικές αναφορές στο Δασαρχείο Πεντέλης (α.π. 164/4-1-2021) και στο Αστυνομικό Τμήμα Ραφήνας. Ανάλογη αναφορά έκανε ξεχωριστά και η πρωτοβουλία «Δασαμάρι S.O.S.» στις 7/1/2021 στο Δασαρχείο Πεντέλης και στην Δ/νση Δασών Αν. Αττικής (α.π. 2631/12-1-2021). Μετά την υποβολή των αναφορών, ακολούθησε αυτοψία από δασοφύλακα, ο οποίος διαπίστωσε την εκχέρσωση στην περιοχή. Συγκεντρώθηκε φωτογραφικό αποδεικτικό υλικό και οι αυτόπτες μάρτυρες συμφώνησαν να καταθέσουν τη μαρτυρία τους για τα περαιτέρω.

To Δασαρχείο Πεντέλης προχώρησε στην υποβολή «μηνυτήριας αναφοράς κατά του Νόμιμου Εκπροσώπου του Δήμου Ραφήνας-Πικερμίου», ο οποίος Δήμος ήταν αυτός που εκτέλεσε την «παράνομη επιχωμάτωση» στη Διώνη. Η μηνυτήρια αναφορά έλαβε αριθμό πρωτοκόλλου 10235/29-1-2021.

Περισσότερα: ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: Εκχερσώσεις (επιχωματώσεις και ισοπεδώσεις) σε δασική έκταση πέριξ του γηπέδου της...

Γράμμα από Ιθάκη: Το περιβαλλοντικό έγκλημα ενός ιχθυοτροφείου

ithacafishfarming 09

 

Σε προηγούμενο άρθρο μας είχαμε αναφερθεί στην τραγική κατάσταση που επικρατεί στην περιοχή που εγκαταλείφθηκε από τα Ιχθυοτροφεία Ιθάκης, καθώς τρεις παραλίες και η γύρω περιοχή έχουν μεταβληθεί σε έναν τριτοκοσμικό σκουπιδότοπο. Σήμερα, θα αναφερθούμε στην ακόμη μεγαλύτερη ζημιά που έχει κάνει – αυτή τη φορά στο βυθό της θάλασσας - η ανεξέλεγκτη δραστηριότητα των Ιχθυοτροφείων Ιθάκης

Όπως πάντα, εμείς οι ανυποψίαστοι πολίτες αυτής της ευνομούμενης χώρας, πέσαμε για μια ακόμη φορά από τα σύννεφα. Επί δεκαετίες τα Ιχθυοτροφεία Ιθάκης ρύπαιναν την περιοχή, χωρίς όπως φαίνεται κάποιος να τους ελέγχει. Ούτε ο Δήμος Ιθάκης, ούτε η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων, ούτε το Λιμενικό. Αλλά ακόμη και μετά την εγκατάλειψη των Ιχθυοτροφείων, εννιά ολόκληρα χρόνια μετά, δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα για την αποκατάσταση του κάποτε μαγευτικού τοπίου. Ούτε από το Δήμο Ιθάκης, ούτε από την Περιφέρεια. 

Οι φωτογραφίες που συνοδεύουν το άρθρο είναι του Γιώργου Λίλα, όπως και αυτές του προηγούμενου άρθρου, και τις αλιεύσαμε από την προσωπική του σελίδα στο fb, όπως και το παρακάτω κείμενο που ακολουθεί

« Εικόνες από την κατάσταση του βυθού στα κλειστά, εδώ και 9 χρόνια, ιχθυοτροφεία Ιθάκης στη θέση Μακριά Πούντα …

Μετά τις φωτογραφίες των παραλιών, της επιφάνειας της θάλασσας και της χερσαίας έκτασης έρχονται και οι υποβρύχιες φωτογραφίες ώστε να συμπληρώσουν το παζλ της απόλυτης καταστροφής της φύσης μιας όμορφης γωνιάς του νησιού μας.

Τόνοι πλαστικών σωλήνων βιομηχανικού τύπου από τα κλουβιά των ιχθυοκαλλιεργειών, πλαστικά δίχτυα, σχοινιά νάυλον, τσιμεντένια μπλόκια και σίδερα κάθε είδους κάνουν την εικόνα του βυθού τραγική και εντελώς ακατάλληλη για τον τουρισμό. Η ρύπανση της περιοχής έχει ήδη και θα έχει ανυπολόγιστες συνέπειες για το οικοσύστημα και τους κατοίκους της περιοχής.

 

Περισσότερα: Γράμμα από Ιθάκη: Το περιβαλλοντικό έγκλημα ενός ιχθυοτροφείου

Σελίδα 3 από 83

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Βρίσκεστε εδώ:  
  • Αρχική

 

NDflames2

follow us

joomla social share plugin

Επικοινωνία

Επικοινωνήστε μαζί μας

ΧΡΗΣΙΜΑ

farmakia

HOSPITAL


"Επιστροφή στη Κορυφή"

© 2021 atticavoice