" Οι ήττες μας δεν αποδεικνύουν
Τίποτα παραπάνω από το ότι
319205339 712219783586309 2265634222543469205 n  Είμαστε λίγοι αυτοί που παλεύουν ενάντια στο Κακό
Και από τους θεατές περιμένουμε
Τουλάχιστον να ντρέπονται"
                                               Μπρεχτ

Το δίκτυο συλλόγικοτήτων κια πολιτών #SaveRafina εξέδωσε το ακόλουθο δελτίο τύπου για τη χθεσινή συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην προβλήτα του λιμένα της Ραφήνας, μαζί με ναυτεργατικά σωματεία όπως η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΝΑΥΤΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ - Π.Ε.Ν.Ε.Ν. (η οποία οργάνωσε και τη στάση εργασίας η οποία εξελισσόταν) αλλά και κλιμάκιο του ΠΑΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ - Π.Α.ΜΕ. με την ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ - Π.Ε.Μ.Ε.Ν και την ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΩΤΕΡΩΝ ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ ΜΗΧΑΝΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ «ο ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ»

Ακολουθεί το δελτίο τύπου του δικτύου #SaveRafina


"ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ #SaveRafina 27/6/2026"

Την καθολική τους αντίδραση στα σχέδια επέκτασης του Λιμανιού της Ραφήνας και στη σημερινή αφόρητη κατάσταση, διαδήλωσαν όσοι, χθες,  συγκεντρώθηκαν στην προβλήτα του λιμανιού, μπροστά από τα πλοία, μαζί με τα πληρώματα!

Στο κάλεσμα του Δικτύου Συλλόγων #SaveRafina, ανταποκρίθηκαν αρκετοί κάτοικοι της Ραφήνας,  που πιστεύουν οτι:

  • Τα πλοία πρέπει άμεσα να μειωθούν στον αριθμό των θέσεων ελλιμενισμού
  • Η παράνομη αύξηση των πλοίων, που αναγκάζονται να αγκυροβολούν αρόδο, απειλεί δραματικά την ποιότητα ζωής  και την ασφάλεια των κατοίκων της πόλης
  • Ο τριπλασιασμός των δρομολογίων των πλοίων μετατρέπει την Ραφήνα σε  πόλη αβίωτη και η έλλειψη υποδομών στάθμευσης και κυκλοφορίας σε πραγματική κόλαση

Αν όσα ζούμε φέτος είναι η πρόβα τζενεράλε για όλα όσα θα γίνουν με την εκτέλεση των φαραωνικών τους σχεδίων, ας το ξανασκεφθούν!

Φορείς και κάτοικοι θα  ακυρώσουν δυναμικά τα σχέδια όσων αποφάσισαν να καταστρέψουν τη Ραφήνα μετατρέποντας το Λιμάνι σε διώκτη της Πόλης!

https://www.facebook.com/SaveRafina/

https://www.facebook.com/groups/saverafina

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

20260626penen

20260626 sr b

 

Η ανεξάρτητη δημοτική κίνηση "Γη & Ελευθερία" απευθύνει κάλεσμα σε όλες και όλους τους κατοίκους της Ραφήνας, του Πικερμίου αλλά και άλλων κοντινών περιοχών, για την πανελλαδική κινητοποίηση που θα γίνει το Σάββατο 28/2/2026 στο Σύνταγμα, ημέρα που συμπληρώνονται 3 χρόνια από το έγκλημα στα Τέμπη. Για τον σκοπό αυτό έχει οργανώσει τη μετακίνηση με πούλμαν. Για πληροφορίες διαβάστε τις σχετικές ανακοινώσεις που ακολουθούν.

 

  • Ανακοίνωση Γη & Ελευθερία, 24/2/26

Το Σάββατο 28/2/26 κλείνουν τρία χρόνια από το έγκλημα στα Τέμπη. 

Ακόμα οι 57 νεκροί ζητούν δικαίωση, όπως και οι εκατοντάδες νεκροί και ζωντανοί των εγκλημάτων της Πύλου, του Ματιού, της Μάνδρας, πρόσφατα της Χίου κ.ο.κ. 

Όλοι και όλες είναι θύματα του ίδιου εγκληματικού συστήματος που βάζει τα κέρδη πάνω από τις ανθρώπινες ζωές.

Δεν ξεχνάμε-Δεν συγχωρούμε!

Το Σάββατο 28/2 θα είμαστε και πάλι όλοι μαζί στο Σύνταγμα στις 12:00, ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα του Συλλόγου Συγγενών Θυμάτων, Εργατικών σωματείων και Φοιτητικών συλλόγων.

 

ΑΠΟ ΤΗ ΡΑΦΗΝΑ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΠΟΥΛΜΑΝ για το Σύνταγμα (με επιστροφή) στις 10:30, απέναντι από το Δημαρχείο Ραφήνας  

Τηλ. για κράτηση θέσεων στο πούλμαν: 6936947669

 

Ακολουθεί το Κάλεσμα του «Συλλόγου Συγγενών θυμάτων Τεμπών»:

Στις 28 Φεβρουαρίου 2026 συμπληρώνονται 3 χρόνια από το Έγκλημα στα Τέμπη που μας στέρησε τους αγαπημένους μας.

Λιγότερα από ένα μήνα μετά, στις 23 Μαρτίου 2026, ξεκινάει η κύρια δίκη.

Όλα αυτά τα χρόνια και ιδιαίτερα το τελευταίο διάστημα ο Σύλλογος Συγγενών Θυμάτων Τεμπών κάνει μεγάλη προσπάθεια να αναδείξει τις πραγματικές αιτίες που οδήγησαν στο Έγκλημα και όλους τους ενόχους, όσο ψηλά και αν βρίσκονται!

Τα Τέμπη δεν ήταν μια κακιά στιγμή. Ήταν έκφραση μιας απάνθρωπης πολιτικής που μπροστά στην ανταποδοτικότητα και το κέρδος δεν λογαριάζει ούτε την ανθρώπινη ζωή, που γεννά και συγκαλύπτει εγκλήματα.

Ο Σύλλογος Συγγενών Θυμάτων Τεμπών απευθύνει κάλεσμα για συμμετοχή στις μεγάλες συγκεντρώσεις μαζί με τα Εργατικά Κέντρα και τα Σωματεία Εργαζομένων, τους Φοιτητικούς Συλλόγους, τους μαζικούς φορείς σε όλη την Ελλάδα.

Για να δυναμώσει η φωνή μας ακόμα περισσότερο,

Για να δυναμώσει ο αγώνας μας για την πραγματική δικαίωση,

Για να μην υπάρξουν άλλα Τέμπη!

Όλες/ Όλοι,

  • στην Αθήνα στις 12 μμ στο Σύνταγμα
  • στη Θεσσαλονίκη στις 12μμ στο Άγαλμα Βενιζέλου
  • και σε όλη την Ελλάδα

 

Και η κεντρική αφίσα

Banner

Χθες Κυριακή 31/8/25  έγινε η συγκέντρωση ομάδας ανθρώπων, κατοίκων ανατολικής Αττικής, από Παλλήνη έως Μαραθώνα, στη Λ. Μαραθώνος - διασταύρωση  Βγένας-  στο πλαίσιο της υποστήριξης του Global Sumud Flotilla. Ο στόλος αποτελείται από δεκάδες σκάφη με πληρώματα από 44 χώρες που σάλπαραν την Κυριακή από λιμάνια της Μεσογείου με προορισμό τη Γάζα ?? για να σπάσουν τον παράνομο αποκλεισμό και να μεταφέρουν ανθρωπιστική βοήθεια.
Το March to Gaza Greece συμμετέχει με καράβι στο Global Sumud Flotilla.

Ενώνουμε τη φωνή μας με χιλιάδες φωνές στην Ελλάδα και το κόσμο και συμμετέχουμε στη διεθνή κινητοποίηση.

 

 

Vgena5950 1

 

Kentro neotitas

 

ΥΓ: Θα πρέπει να παρατηρήσουμε τη συμπαράσταση αυτοκινητιστών που επέστρεφαν ενδεχομένως από διακοπές, με κόρνες και υψωμένες γροθιές. Την επόμενη φορά ελπίζουμε να είναι στο δρόμο.

Επίσης μαύρη εντύπωση δημιούργησε η εμφάνιση αστυνομικών με γκλομπ στα χέρια και μάλιστα την ώρα που οι συγκεντρωμένοι αποχωρούσαν αφού είχε πέσει το βράδυ για τα καλά.. Η ανεξήγητα απειλητική στάση των "οργάνων" δημιούργησε εξαιρετικά άσχημες εντυπώσεις. Σα να είχαν σταλεί από την κυβέρνηση του Νετανιάχου για να εμποδίσουν τις φωνές συμπαράστασης στον σφαγαζόμενο λαό της Παλαιστίνης. Εάν τα όργανα έφεραν διακριτικά του IDF δεν το μάθαμε γιατί είχε ήδη σχεδόν σκοτεινιάσει.

Πότε αλήθεια "έλαβε κάποιο μήνυμα" ο Κυριάκος Μητσοτάκης για να το έχει λάβει τώρα; Ποτέ, είναι η απάντηση.

Ως νεοφιλελεύθερος έως το μεδούλι (η αδελφή του χρησιμοποιεί τέτοιες εκφράσεις) και φοβισμένος πως είναι ξεκάθαρα απονομιμοποιημένος .ως πρωθυπουργός, κρατάει με νύχια και με δόντια τη θέση του, λόγω του αντιδημοκρατικού συστήματος της αστικής δημοκρατίας, που θέλει τον πολίτη να εκφράζεται ανά τετραετία. Αλλά τα εκατομμύρια του κόσμου που διαδήλωσαν σε Ελλάδα και εξωτερικό, τι έκαναν αλήθεια; Δεν εκφράστηκαν ικανά; Δεν εξέφρασαν την αποστροφή τους για μία απονομιμοποιημένη πια κυβέρνηση που ανοιχτά  συγκαλύπτει ένα από τα μεγαλύτερα εγκλήματα της νεότερης ελληνικής ιστορίας. Γιατί αυτή είναι η ειδοποιός διαφορά του εγκλήματος των Τεμπών με όσα είχαν προηγηθεί.

Και τα παλαιότερα κρατικά εγκλήματα είχαν τις ίδιες ρίζες με εκείνο των Τεμπών του 2023.

-Την έλλειψη σοβαρότητας στον σχεδιασμό και προγραμματισμό της λειτουργίας των υποδομών ή του κράτους γενικά.

-Την προτεραιοποίηση του κομματικού οφέλους και την εξυπηρέτηση της μικροπολιτικής έναντι του σοβαρού, στρατηγικού πολιτικού σχεδιασμού.

-Την προτεραιοποίηση του -εύκολου- κέρδους των "ημετέρων" ιδιωτών εις βάρος της κοινής ωφέλειας και του δημόσιου ταμείου. Μαζί, ακολουθεί  και η αύξηση των παράνομων εσόδων των κρατικών μηχανισμών "εξυπηρέτησης" που δουλεύουν στη σκιά. 

-Τη διαχείριση του κάθε μέρους του σχεδιασμού από κομματάρχες, βλαχοπεριφερειάρχες, βλαχοδημάρχους για να καλύψουν την κοματική πελατεία

-Την απορρόφηση "με το μπουρί της σόμπας" κονδυλίων, ευρωπαϊκών κυρίως αλλά και προερχόμενα από "εθνικούς πόρους". Και όλα δίχως έλεγχο ή με ακραία πλημελλείς ελέγχους.

Όλα τα παραπάνω είναι κοινά σε όλες τις τραγωδίες που έχει προκαλέσει το νεοελληνικό κράτος έχοντας πνίξει, κάψει, σκοτώσει τους θεωρούμενους ως αναλώσιμους, πολίτες του. 

Εδώ όμως έχουμε την εξόφθαλμη δράση με όρους μαφίας, ενός μηχανισμού, που μπήκε σε λειτουργία σχεδόν πριν σβήσουν οι φονικές φλόγες στα σημείο της σύγκρουσης, με την άμεση απομάκρυνση τεκμηρίων, ακόμα και του ίδιου του εγκληματικού σκηνικού, με την απομάκρυνση του εδάφους και ολόκληρης της εμπορικής αμαξοστοιχίας. Και το ζητούμενο ποιο είναι; Η διαλεύκανση, η εξεύρεση της αλήθειας και η τιμωρία των ενόχων, ακόμα και αν πρόκειται για τους αρχηγούς της ελληνικής μαφίας (που βέβαια είναι ανώτεροι από όλα τα κυβερνητικά, δικαστικά, αστυνομικά στελέχη και δεν λογοδοτούν σε κανένα).

Η δικαιοσύνη είναι το μήνυμα και το ζητούμενο και οχι η άθλια παράσταση που σκηνοθετούν από κοινού η εκτελεστική και το ενεργούμενο της, η δικαστική εξουσία. Αυτό ΔΕΝ είναι δικαιοσύνη και ούτε η δικαστική εξουσία αποτελεί φορέα και εγγύηση  της δικαιοσύνης σε αυτή τη χώρα. Δικαιοσύνη που πιάνει μόνο τα μικρά ψάρια και αφήνει τα μεγάλα ελεύθερα, δεν είναι δικαιοσύνη.

  • Ποιο μήνυμα λέει πως έλαβε ο Κ.Μητσοτάκης;

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης μία μέρα πριν το μεγάλο συλλαλητήριο στην Ελλάδα και το εξωτερικό, μίλαγε για "οργανωτές αποσταθεροποίησης". Αμέσως μετά το συλλαλητήριο δαγκώθηκε και με κωλοτούμπα που θα ζήλευε και ο γελωτοποιός του, ο Άδωνις Γεωργιαδης, άρχισε να μιλάει για τη "δύναμη της δημοκρατίας μας". Γιατί; Για να διαστρεβλώσει αμέσως μετά το αίτημα για δικαιοσύνη και να το περιορίσει στους "ασφαλείς σιδηρδρόμους" που με τον πολιτικό του προσανατολισμό και την έως σήμερα μαύρη εμπειρία μας, δεν θέλει ούτε πρόκειται να εξασφαλίσει κάτι τέτοιο. Έτσι, για λόγους εντυπώσεων είπε να κάνει "ανασχηματισμό"

Ο ανασχηματισμός που έρχεται για να ρίξει στάχτη στα μάτια του πόπολου και δεν σώζει τίποτα. Το κυβερνητικό, νεκροζώντανο τέρας του Φράνκενστάιν δεν ζωντανεύει με αλλαγή επιδέσμων.. Πρέπει να επιστρέψει στον τάφο του, εκεί από όπου το σήκωσαν και το έβαλαν να κυβερνάει, ακόμα και να δικάζει. Το τέρας που κομμάτια του είναι όλοι αυτοί οι μηχανισμοί που προκάλεσαν το κακό και που συνεχίζουν να δουλεύουν αποσκοπώντας στη συγκάλυψη του. Αυτό είναι μήνυμα που εστάλη αλλά ΔΕΝ ΕΛΗΦΘΗ.

Σιδηρόδρομο ασφαλή θα αποκτήσουμε κάποτε, ακόμα και αν τα χρήματα που προορίζονταν γι' αυτό, έγιναν βορά των επιτήδειων "κομματικών φίλων". Ακόμα και αν οι πιέσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας δίνουν την έμφαση στη χρήση του αυτοκινήτου. Κράτος που να το εμπιστευόμαστε δεν θα αποκτήσουμε όσο οι Μητσοτάκηδες και οι παρατρεχάμενοι τους συνεχίζουν να κυβερνάνε τη χώρα. Για παράδειγμα, απόλυτα ενδεικτικό του ότι ο Μητσοτάκης ΔΕΝ έλαβε κανένα μήνυμα είναι αυτή η είδηση που κυκλοφορεί περί αντικατάστασης της εισαγγελέα του Αρείου Πάγου (που λήγει η θητεία της) με τον ....αδελφό του υπουργού δικαιοσύνης Φλωρίδη. (Ξέρετε αυτός που "πήγε τα χώματα λίγο παραπέρα" ) Αυτό την ίδια ώρα που ο κόσμος είναι στον δρόμο απαιτώντας δικαιοσύνη. Με θράσος που ξεχειλίζει, το σύστημα Μητσοτάκη έρχεται ακόμα μία φορά να μας φτύσει κατάμουτρα.

Ακόμα και αν η αντιπολίτευση δείχνει -και ίσως είναι, ανίκανη να ρίξει την δικαιολογημένα  παραπαίουσα κυβέρνηση μήπως και δρομολογηθούν εξελίξεις που θα αλλάξουν το σύστημα μαφίας με το οποίο κυβερνάται η  χώρα, οι λαϊκές πιέσεις προς αυτή τη κατεύθυνση πρέπει να συνεχιστούν, να ενταθούν και να μη γίνει αποδεκτή καμία κατάσταση που θα διαιωνίσει τη σαπίλα που μας πνίγει σήμερα. Λύση θα βρεθεί. Οποιαδήποτε λύση είναι καλύτερη από τη μεγάλη γάγγραινα, το μεγάλο πρόβλημα που λέγεται "σύστημα Μητσοτάκη" και έχει επιβληθεί πάνω στη χώρα

 

ΥΓ: Σατανικό το ότι σήμερα, 4/3/2025 ο Μητσοτάκης συμπληρώνει τα 57 του χρόνια, όπως διαπιστώνει ο Κ. Βαξεβάνης. Ανατριχιαστικό αλλά μόνο για τους άλλους. Όχι για τον Μητσοτάκη

Mitsotaki57

Πάνω από 400 άτομα και πολλά παιδιά, μαθητές-μαθήτριες δήλωσαν ξεκάθαρα και δυνατά την αντίθεση τους στο έγκλημα που συντελείται στη Ραφήνα. Μία κραυγαλέα παράνομη επέμβαση στο Μεγάλο Ρέμα από υπουργείο. περιφέρεια και δυστυχώς και από τον δήμο. Μία επέμβαση που όπως αποδείχθηκε προωθήθηκε από ξένα προς το κοινό καλό, συμφέροντα και που θα εγκαταστήσει μία μεγάλη απειλή πάνω από την ανατολική Αττική εξαφανίζοντας παράλληλα ένα πολύτιμο και σε καιρούς κλιματικής κρίσης, αναγκαίο για τη ζωή, οικοσύστημα.

Ο κόσμος μαζεύτηκε και φώναξε ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠ' ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΡΕΜΑ και ΚΑΤΩ  ΑΧΕΡΙΑ ΑΠ' ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΜΑΣ προς κάθε εξουσία που προωθεί οικονομικά και άλλα συμφέροντα υπονομεύοντας την ίδια την κοινωνία και το μέλλον της.

Ακολουθούν φωτογραφίες και βίντεο με πλάνα από την συγκέντρωση και την πορεία, που αποδεικνύουν το πρωτοφανές για ην περιοχή, μέγεθος της, τον παλμό της και την ένταση των διεκδικήσεων της. Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν και μίλησαν στελέχη του ΚΚΕ, της περιφερειακής παράταξης Αντικαπιταλιστική Ανατροπή στην Αττική, του ΚΚΕ (μ-λ), της ΑΝΙΜΑ - Σύλλογος περίθαλψης Άγριας Πανίδας, μέλη του Συλλόγου ΡΟΗ - Πολίτες υπέρ των ρεμάτων, καλλιτέχνες όπως η Νέλλη Ψαρρού, σκηνοθέτιδα των ντοκιμαντέρ ΣΤΑΓΩΝΕΣ και ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ και πλήθος εκπρόσωποι περιβαλλοντικών οργανώσεων και ΜΚΟ.

Παρατήρηση: Θλιβερό γεγονός που γεννάει και πολλές απορίες μαζί, ήταν η περιγραφή της μεγάλης κινητοποίησης από τοπικό μέσο που δηλώνει και "ενημερωτικό". Αφενός το "μέσο" αυτό "είδε" 100 άτομα να διαμαρτύρονται, πράγμα που προκαλεί θλίψη για το πόσο χαμηλά έχει πέσει η αποκαλούμενη "ενημέρωση" στον τόπο. Αφετέρου απορούμε γιατί με τη στάση αυτή του συγκεκριμένου μέσου τεκμηριώνεται πως δεν το ενδιαφέρει ο τόπος και το μέλλον του αλλά η εξυπηρέτηση και προώθηση των σχεδίων της κάθε εξουσίας που επιβουλεύεται τον τόπο και τις τύχες των ανθρώπων του. Γιατί άραγε κάποιοι να προδίδουν με αυτόν το τρόπο, τον ίδιο τους τον τόπο;

Μερικές φωτογραφίες 

Panorama1

Panorama2

 DSCN0228

DSCN0286

Fthanontas sti gefyra

Termatismos

Πληρέστερο φωτογραφικό άλμπουμ θα σας προσφέρουμε σε επόμενη ανάρτηση

Ακολουθούν βιντεοσκοπημένα πλάνα από τη συγκέντρωση και κυρίως από την πορεία που αποδεικνύουν το πρωτοφανές για την περιοχή μέγεθος της και παράλληλα δείχνουν την αντίθεση στα σχέδια καταστροφής του ποταμού και του τόπου στον βωμό της εξυπηρέτησης συμφερόντων

 

 

 

 Επιπλέον πληροφορίες μπορείτε να βρείτε και σε μεγαλύτερους ιστοτόπους όπως 

902.gr

Ημεροδρόμος

και από τοπικά μέσα, στο Kirkinews.gr

 

Επαναλαμβάνουμε πως είναι θλιβερή και γεννά απορίες η στάση άλλων τοπικών ιστοσελίδων

Σελίδα 1 από 2

Youtube Playlists

youtube logo new

atticavoicepodcasts

atticavoiceyoutube

rafnews

rafdoumentaries

Χρήσιμα

farmakia

HOSPITAL

youtube logo new

© 2022 Atticavoice All Rights Reserved.