" Οι ήττες μας δεν αποδεικνύουν
Τίποτα παραπάνω από το ότι
319205339 712219783586309 2265634222543469205 n  Είμαστε λίγοι αυτοί που παλεύουν ενάντια στο Κακό
Και από τους θεατές περιμένουμε
Τουλάχιστον να ντρέπονται"
                                               Μπρεχτ

Το σκίτσο είναι του Ιρανού καρτουνίστα Alireza Pakdel

 

Επειδή πολλά λέγονται από διάφορους – άλλοτε υποκριτικά και άλλοτε από άγνοια - περί απειλούμενης αλλοίωσης του πολιτισμού μας και της εθνολογικής σύνθεσης της χώρας από τους μετανάστες και τους πρόσφυγες, ας διαβάσουμε μια διδακτική ιστορία από το χρονολόγιο της Μαρίας Δεδούση. Μια ιστορία που αναδεικνύει μια αλήθεια που δεν προβάλλεται και τόσο πολύ. Πως δηλαδή στην Ελλάδα μπορεί να έρθει και να ζήσει όποιος ξένος θέλει, αρκεί να πληρώσει 250 χιλιάρικα. Μάλιστα τον τελευταίο καιρό, όπως γράφει δημοσίευμα της Καθημερινής , παρατηρείται μεγάλο ενδιαφέρον από ξένους για την απόκτηση της λεγόμενης «χρυσής βίζας» καθώς προβλέπεται σε λίγους μήνες διπλασιασμός της τιμής της.

Που σημαίνει πως το ελληνικό κράτος δε βλέπει ξένους μπροστά του. Βλέπει πλούσιους ή φτωχούς. Οι πλούσιοι βαφτίζονται επενδυτές και ζουν με τιμές, ενώ οι φτωχοί βαφτίζονται λαθρομετανάστες και πνίγονται υβριζόμενοι

Καλό θα είναι επίσης και ο μέσος Έλληνας ν’ ανοίξει επιτέλους τα μάτια του και να καταλάβει πως αυτοί οι πλούσιοι ξένοι, μέσω των μαζικών αγορών ακινήτων που πραγματοποιούν και τη μετατροπή τους σε airbnb, ανεβάζουν στα ύψη τις τιμές των ακινήτων και κατ’ επέκταση των ενοικίων και γενικότερα του κόστους ζωής του Έλληνα.

Δε σου φταίει ο φτωχός ο ξένος, φίλε Έλληνα. Από αυτόν δεν κινδυνεύεις. Από τα κοράκια κινδυνεύεις – ελληνικά και ξένα. Κι εξαιτίας τους κάποια στιγμή θα γίνεις κι εσύ μετανάστης. Ας διαβάσουμε όμως τη Μαρία Δεδούση

...............................................................................................................................................................................................................

 

Μια μέρα που επέστρεφα από το πινγκ πονγκ, με τη ρακέτα στο χέρι, βλέπω στο δρόμο τη Λάουρα με τη φίλη της την Εμ.

- Α, μου λέει η Εμ, πινγκ πονγκ, ο μπαμπάς μου (ξυλουργός ο μπαμπάς της) ανακαίνισε τα σπίτια κάτι Κινέζων που είναι πρωταθλητές στο πινγκ πονγκ.

- Λέω, παιδί μου, στο Πεκίνο μένει ο μπαμπάς σου, πότε πήγε;

- Όχι καλέ, γελάει, στη Γλυφάδα είναι τα σπίτια, τα αγοράσανε για τη βίζα.

Με 250.000 ευρώ ή 500.000 ευρώ, (αναλόγως της περιοχής που βρίσκεται η ακίνητη περιουσία) ο Κινέζος πινγκπονίστας, ή ο Σαουδάραβας πετρελαιΐστας, ή ο Σύρος καθαρματίστας - απ' αυτούς που τρώνε τις σάρκες του κόσμου εκεί πέρα παρέα με τον Άσαντ - μπορεί χωρίς καν να έρθει αυτοπροσώπως - να μην κουράζεται κιόλας ο άνθρωπος - να πάρει από την οικεία προξενική αρχή άδεια παραμονής στην Ελλάδα και κατ' επέκταση ελεύθερο σούρτα φέρτα στην Ευρώπη.

Άμα, πάλι, δεν θέλει να αγοράσει σπίτι, επειδή έχει πολλή υγρασία στη Γλυφάδα, μπορεί να κλείσει και να προπληρώσει για δύο χρόνια ένα κατάλυμα σε ξενοδοχείο ή ερμπιενμπί της αρεσκείας του. Πάλι την παίρνει την άδεια. Πενταετής η άδεια και μετά ανανεώνεται.

Κανείς δεν ασχολείται αν αυτός έχει μια ή σαράντα μία γυναίκες, αν προσεύχεται εβδομήντα φορές τη μέρα στον Αλλάχ ή το Βούδα, αν τα λεφτά του είναι νόμιμα ή παράνομα και κυρίως, αν έχει πάρει στο λαιμό του και 5-6 μεσαίου μεγέθους πόλεις στην πατρίδα του, περίπτωση που είναι η πιθανότερη αν όχι απόλυτα βέβαιη στη Συρία και άλλες χώρες της Μέσης Ανατολής.

Και φέρνουν και τους συγγενείς τους και το προσωπικό τους, καταδείχθηκε στην πανδημία αυτό που δεν είχαν ΑΜΚΑ όλοι αυτοί και δεν είχε γίνει πρόβλεψη να εμβολιαστούν, άλλη ιστορία αυτή.

Μέχρι το '20 είχαν δοθεί 8.000 άδειες, do the math.

Το ίδιο συνέβαινε και με τους Ρώσους και θα ξανασυμβεί μόλις τελειώσει η σφαγή στην Ουκρανία.

Την ίδια στιγμή, εκατομμύρια άνθρωποι που αυτός με την golden visa τους έχει διαλύσει τις ζωές, παλεύουν να ξεφύγουν από την αθλιότητα ή και το θάνατο, αλλά δεν μπορούν, διότι δεν έχουν 250 χιλιάρικα να ψωνίσουν σπίτι στη Γλυφάδα ή ερμπιενμπί στο Δερβένι Κορινθίας. Είναι γιατροί, δικηγόροι, δάσκαλοι, φοιτητές, εργάτες, δημοσιογράφοι ενδεχομένως, ή και ξυλουργοί σαν τον μπαμπά της Εμ. Κάτι είναι όλοι αυτοί, δεν μπορεί να ξεσπιτώθηκαν, από τη Συρία μόνο, 12 εκατομμύρια άνεργοι τεμπέληδες, το 50% του πληθυσμού, επειδή ένα πρωί τους είπαν ότι στην Ευρώπη δίνουμε επιδόματα...

Όπου Συρία, βάλτε ότι θέλετε: Σουδάν, Αφγανιστάν, Ιράκ, Υεμένη, χώρες της κεντρικής Αφρικής, έχει μάκρος η λίστα.

Σε όλες αυτές τις χώρες πλούτισαν και πλουτίζουν όσοι μακελεύουν τους υπόλοιπους. Στo Ιράν, την Κίνα και άλλες πολλές χώρες πλούτισαν και πλουτίζουν όσοι συνεργάζονται με τα καθεστώτα που βρίζουμε εμείς από το πρωί ως το βράδυ ως απολυταρχικά, ή θεοκρατικά, κάτι παλιοκουμμουνιστές, κ.λπ..

Όταν ακουμπάνε τα 250-500 χιλιάρικα, όμως, σφυρίζουμε αδιάφορα.

Δεν είναι ότι δεν θέλουμε τους ξένους, λοιπόν. Ούτε ότι δεν θέλουμε τους μουσουλμάνους. Ούτε ότι δεν θέλουμε τους μαύρους.

Δεν είναι ηθικό το θέμα, δεν είναι εθνικό, δεν είναι τίποτε, όλα αυτά αγοράζονται και πωλούνται. Η ανθρώπινη ζωή επίσης.

QED: 250-500 χιλιάρικα (αναλόγως της περιοχής που βρίσκεται η ακίνητη περιουσία) για έναν Σύρο κάνουν τη διαφορά ανάμεσα στη ζωή και το θάνατο.

Τα λέω όλα αυτά, για την επόμενη φορά που θα αναρωτηθεί κάποιος «πόσο κοστίζει η ανθρώπινη ζωή».

Τόσο.

Και 16 ευρώ η αίτηση.

Ἐπείνασα γάρ, καὶ οὐκ ἐδώκατέ μοι φαγεῖν,

ἐδίψησα, καὶ οὐκ ἐποτίσατέ με,

ξένος ἤμην, καὶ οὐ συνηγάγετέ με,

γυμνός, καὶ οὐ περιεβάλετέ με,

ἀσθενὴς καὶ ἐν φυλακῇ, καὶ οὐκ ἐπεσκέψασθέ με

(κατά Ματθαίον κε’ 41-43)

 

«Είμαστε όλοι συγκλονισμένοι από το σημερινό τραγικό ναυάγιο στα διεθνή ύδατα της Μεσογείου, νοτιοδυτικά της Πελοποννήσου. Εκφράζω τη θλίψη μου για την απώλεια τόσων αθώων ζωών. Και, ήδη, οι δυνάμεις της Νέας Δημοκρατίας είναι στη διάθεση της Υπηρεσιακής Κυβέρνησης.

Είναι στιγμές αλληλεγγύης και ανθρωπιάς. Τώρα προέχει η σωτηρία όσο το δυνατόν περισσότερων ζωών. Το νέο περιστατικό, ωστόσο, αναδεικνύει με τρόπο δραματικό ότι το Μεταναστευτικό παραμένει πρόβλημα το οποίο απαιτεί συνεκτική ευρωπαϊκή πολιτική. Ώστε τα άθλια δίκτυα των εγκληματιών που διακινούν απελπισμένους ανθρώπους να βρουν, επιτέλους, την αποφασιστική απάντηση που τους αξίζει»

Αυτά ξεστόμισε χθες το κωμικό ανθρωπάκι που παριστάνει τον πρωθυπουργό της Ελλάδας εκτοξεύοντας την υποκρισία σε δυσθεόρατα ύψη, προσπαθώντας παράλληλα να αποσείσει την ευθύνη από πάνω του λέγοντας πως το ναυάγιο έγινε στα «διεθνή ύδατα της Μεσογείου». Μα, το πλοίο έπλεε στα διεθνή ύδατα ακριβώς γιατί το ελληνικό λιμενικό δεν θα του επέτρεπε να κινείται στα ελληνικά χωρικά ύδατα και θα το απωθούσε. Και επιπλέον, στο συγκεκριμένο κομμάτι της θάλασσας, παρόλο που ανήκει σε διεθνή ύδατα η Ελλάδα είναι το κράτος που έχει το δικαίωμα και την υποχρέωση για την έρευνα και τη διάσωση

Από την άλλη μεριά, ο Κυριάκος Μητσοτάκης κοντόφθαλμα, υποκριτικά και αποπροσανατολιστικά επιμένει πως το πρόβλημα εντοπίζεται απλά στα «άθλια δίκτυα των εγκληματιών που διακινούν απελπισμένους ανθρώπους» . Μα , αν είναι εγκληματίες αυτοί που διακινούν με τη θέλησή τους και επ’ αμοιβή αυτούς τους απελπισμένους ανθρώπους, τότε τι είναι αυτοί που τους αφήνουν να πεθαίνουν αβοήθητοι; Και τι είναι οι κυβερνήσεις των χωρών που βομβάρδισαν και διέλυσαν τις πατρίδες αυτών των ανθρώπων;

Όπως εξηγεί ο διασώστης Ιάσονας Αποστολόπουλος, εδώ και 2 χρόνια, οι πρόσφυγες προκειμένου να αποφύγουν τα ελληνικά pushbacks (επαναπροωθήσεις) επιλέγουν όλο και πιο επικίνδυνες διαδρομές, προσπαθώντας να φτάσουν απευθείας στην Ιταλία. Έτσι, επιχειρούν να διασχίσουν τη μισή Μεσόγειο αόρατοι, απαρατήρητοι από το ελληνικό λιμενικό, το οποίο αν τους εντοπίσει, θα τους ξυλοκοπήσει, ληστέψει, βασανίσει και εγκαταλείψει στα τουρκικά ύδατα μέσα σε πλωτές σκηνές.

Αν τελικά οι πρόσφυγες πνιγούν στην προσπάθεια τους, θα φταίνε αυτοί οι ίδιοι που ναυάγησαν, ενώ η ελληνική κυβέρνηση θα χύσει κροκοδείλια δάκρυα και δε θα της κοστίσει τίποτα να κηρύξει και τριήμερο εθνικό πένθος.

 

sakelaropoulou03

Η πρόεδρος Κατερίνα Σακελλαροπούλου.

Αριστερά σε λειτουργικό mode "εθνικά υπερήφανη", δεξιά σε mode "είμαστε όλοι άνθρωποι"

 

Δεν πρόκειται για ατύχημα, ούτε για ανικανότητα. Και ναι, τα δάκρυα που χύνονται είναι κροκοδείλια. Όσα συμβαίνουν, γίνονται από την ελληνική κυβέρνηση με πλήρη συνείδηση και ακριβή σχεδιασμό. Στην ουσία έχει υιοθετηθεί σιωπηρά η γραμμή Πλεύρη, ο οποίος το 2011, στα πλαίσια εκδήλωσης του ακροδεξιού περιοδικού Patria, δήλωνε εν μέσω θερμών χειροκροτημάτων από το ακροδεξιό κοινό του πως δύο είναι οι τρόποι αντιμετώπισης της μετανάστευσης. Η φύλαξη των συνόρων και τα "αντικίνητρα" , όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, παραμονής των μεταναστών στη χώρα τους.

Για τη φύλαξη των συνόρων, ο νυν υπουργός Υγείας και άλλοτε σύμβουλος του Άδωνι Γεωργιάδης όταν διατελούσε και εκείνος υπ. Υγείας ήταν ανατριχιαστικά ξεκάθαρος "η φύλαξη των συνόρων δεν μπορεί να υφίσταται αν δεν υπάρχουν απώλειες και για να γίνω κατανοητός, αν δεν υπάρχουν νεκροί!".

Ενώ για τα αντικίνητρα δήλωνε με απέραντη ωμότητα : "Όταν είσαι εδώ δεν θα υπάρχουν κοινωνικές παροχές, δεν θα μπορείς να φας, να πιεις, δεν θα μπορείς να πας στο νοσοκομείο. […] Πρέπει να περνάνε χειρότερα - από τις χώρες τους-. Η κόλαση πρέπει να φαντάζει παράδεισος σε αυτό που θα ζουν εδώ!"

Δείτε το εν λόγω βίντεο και ανατριχιάστε ελεύθερα. Αυτός ο άνθρωπος είναι ο υπουργός Υγείας. Να χαιρόμαστε αυτόν και τις επιλογές μας

 

 

 Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι παρομοιάζετε τάφοις κεκονιαμένοις,

οἵτινες ἔξωθεν μὲν φαίνονται ὡραῖοι, ἔσωθεν δὲ γέμουσιν ὀστέων νεκρῶν καὶ πάσης ἀκαθαρσίας.

οὕτω καὶ ὑμεῖς ἔξωθεν μὲν φαίνεσθε τοῖς ἀνθρώποις δίκαιοι, ἔσωθεν δέ μεστοὶ ἐστε ὑποκρίσεως καὶ ἀνομίας.

(κατά Ματθαίον κγ’ 27-28)

«Φύλαξη των συνόρων δεν μπορεί να υφίσταται, εάν δεν υπάρχουν απώλειες. Και για να γίνω κατανοητός, εάν δεν υπάρχουν νεκροί, η φύλαξη των συνόρων θέλει νεκρούς». Αυτά δήλωνε πριν από 12 χρόνια ο Θάνος Πλεύρης. Ο Θάνος Πλεύρης ανταμείφθηκε για τις ιδέες του και οι νεκροί άρχισαν να έρχονται. Στη Λέσβο, στη Σάμο, στην Πύλο και οπουδήποτε αλλού προσπαθούν αυτοί οι βασανισμένοι άνθρωποι να βγουν από την κόλαση στην οποία βρέθηκαν. Η πολιτική Πλεύρη φέρνει τους νεκρούς, το ποτάμι όμως των κολασμένων δεν πρόκειται να σταματήσει αν δεν πάψουν να υπάρχουν οι αιτίες που γέννησαν την κόλασή τους. Και γι’ αυτές τις αιτίες ευθύνεται και η χώρα μας

Ακούμε το τραγούδι «Ο μετανάστης» σε στίχους και μουσική του Γιώργου Αετόπουλου

 

 

Από ποιάς γης τα μέρη βρέθηκες εδώ

Μικρό πουλί, ντυμένο μετανάστης

Να ταξιδεύεις με κορμί που κουρελιάσαν οι ανέμοι

Να μαστιγώνουν την ψυχή σου κακοί και άδικοι καιροί

Μέσα σε τρύπες, σε λαγούμια μεσ' το χώμα να χωρέσεις τη ζωή σου

Και να θυμάσαι μια πατρίδα, που ίσως ποτέ δεν ξαναδείς.

Από ποιάς γης τα μέρη βρέθηκες εδώ

Μικρό πουλί, ντυμένο μετανάστης.

Απ' τα φανάρια της ζωής στους υπονόμους

Στα σαπιοκάραβα του πόνου, λαθραίος ποντικός

Να αναρωτιέσαι σαν περνάς, μπροστά απ' τους αστυνόμους

Αν θα γυρίσεις στην πατρίδα...

Αν θα γυρίσεις στην πατρίδα ζωντανός.

Ντρέπομαι

Ιουνίου 15, 2023

Στην αργατιά, στη χωρατιά το χιόνι, η γρίπη, η πείνα, οι λύκοι,

Ποτάμια, πέλαγα, στεριές, ξολοθρεμός και φρίκη.

Χειμώνας άγριος. Κι η φωτιά, καλοκαιριά στην κάμαρά μου.

Ντρέπομαι για την ζέστα μου και για την ανθρωπιά μου.

 

Κωστή Παλαμά, από την Ποιητική συλλογή «Ο κύκλος των τετράστιχων» 

 

Μόλις προχθές ο Κώστας Κυρανάκης, αναπληρωτής εκπρόσωπος Τύπου της Νέας Δημοκρατίας και υποψήφιος βουλευτής του κόμματος, πρότεινε επίδομα 2000 ευρώ για κάθε παιδί που γεννιέται στην Ελλάδα, σπεύδοντας να διευκρινίσει πως αυτό το επίδομα θα δίνεται μόνο σε Ελληνόπουλα. Δυστυχώς, ο κύριος Κυρανάκης είναι ένας από αυτούς τους κομψευόμενους δανδήδες της πολιτικής σκηνής που δεν έχουν κανένα πρόβλημα να πουν τη μεγαλύτερη ανοησία με την πιο ακραία σοβαρότητα αλλά και να εκφράσουν με όμορφες λέξεις τις πιο μισάνθρωπες απόψεις επενδυμένες με έναν μανδύα υποκριτικού ενδιαφέροντος για το κοινωνικό σύνολο και για «το έθνος που απειλείται»

Σε διευκρινιστική ερώτηση που του έκαναν, ο Κυρανάκης απάντησε πως «Ελληνόπουλα είναι τα παιδιά που γεννιούνται από Έλληνες γονείς". Άρα, σύμφωνα με αυτόν, ο Γιάννης Αντετοκούνμπο δεν είναι Έλληνας. Την ίδια ώρα που ο Κυρανάκης εκτόξευε αυτό το προεκλογικό - με οσμή Χρυσής Αυγής – πυροτέχνημα, ο Αντετοκούνμπο βραβευόταν ως ο πολυτιμότερος παίκτης του ΝΒΑ για τη σαιζόν που τελείωσε. Ταυτόχρονα, σχεδόν, ο Κυρανάκης , έστελνε συγχαρητήριο tweet στον Γιάννη, αλλά και ένα μεγάλο ευχαριστώ εκ μέρους όλης της Ελλάδας!

Σελίδα 3 από 3

Youtube Playlists

youtube logo new

atticavoicepodcasts

atticavoiceyoutube

rafnews

rafdoumentaries

Χρήσιμα

farmakia

HOSPITAL

youtube logo new

© 2022 Atticavoice All Rights Reserved.